مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تخصیص ۱۶۰ تن برنج وارداتی و ۱۵۰ تن شکر ویژه خانوار تنظیم بازار برای بهمن ماه خبر داد.

جمشید زمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تخصیص ۳۱۰ تن شکر و برنج وارداتی به استان گفت: این طرح در راستای تنظیم بازار ویژه بهمن ماه است و از سوی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تخصیص یافته است.

وی افزود: برنج وارداتی هندی با قیمت هر کیلوگرم ۳۵ هزار تومان و برنج وارداتی پاکستانی برای هر کیلوگرم ۳۸ هزار تومان برای مصرف کننده تعیین شده است.

زمانی اضافه کرد: همچنین شکر در بسته‌های هزار گرمی با قیمت ۳۴ هزار تومان و فله هرکیلوگرم ۲۸ هزار تومان برای مصرف کنندگان است.

زمانی گفت: توزیع برنج وارداتی و شکر بر اساس درصد جمعیتی به شهرستان‌های تابعه اختصاص داده شده که مباشرین به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان معرفی و برای توزیع اقلام و کالا‌ها از طریق تعاونی‌های مصرف، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اصناف َمنتخب و بازارچه‌های شهرداری توزیع خواهد شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: شکر و برنج تنظیم بازار علاوه بر تامین نیاز مصرف کننده به تعادل بخشی در بازار و ثبات در قیمت‌ها نیز کمک خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.