رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هامون از تشکیل پرونده تخلف قاچاق سوخت برای یک واحد صنفی، قطع سوخت ۶ دستگاه سنگین و کاهش سوخت تعدادی از واحد‌های صنفی و صنعتی در راستای نظارت بر عملکرد و میزان مصرف سوخت خبر داد.

رضا شهری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت  گفت: در راستای حمایت از حقوق مردم نظارت مستمر کارشناسان و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت بر عملکرد واحد‌های صنفی و صنعتی در سطح هامون در قالب گشت‌های نظارتی مستقل و همچنین مشترک با دستگاه‌های اجرایی ذیربط انجام می‌شود.

وی افزود: در جریان نظارت بر عملکرد واحد‌های صنفی و صنعتی یک واحد صنفی به علت کم کاری و محرز شدن تخلف قاچاق سوخت شناسایی شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هامون ادامه داد: برای واحد صنفی مذکور پرونده تخلف به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی اظهار کرد: در ادامه بازرسی‌های انجام شده سوخت ۶ دستگاه سنگین و واحد صنفی قطع و همچنین سوخت تعدادی از واحد صنفی و صنعتی به علت کم کاری کاهش یافت.

شهری از مردم در خواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی از جمله گرانفروشی و احتکار مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه مرکز جامع مدیریت پاسخگویی صمت به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار