رئیس جمهور ایالات متحده، دونالد ترامپ را به واسطه برخی از وعده‌هایش «بازنده» خواند.

جو بایدن، با زیر سوال بردن وعده‌های اقتصادی دونالد ترامپ او را یک بازنده خواند.

بایدن در یک رویداد در کارولینای جنوبی گفت: هفته‌های اخیر، شاهد وقایعی بودیم که نشان می‌دهد مصرف کنندگان آمریکایی با اعتماد واقعی خرید می‌کنند. دونالد ترامپ اخیرا گفت که اقتصاد امسال سقوط می‌کند. 

بایدن در بخش دیگری ترامپ را بابت این اظهارات یک بازنده خواند.

بایدن تأکید کرد که چنین اظهاراتی «غیرآمریکایی» است و در ادامه این سوال را مطرح کرد که چگونه ممکن است کسی آرزوی سقوط اقتصاد را داشته باشد که «میلیون‌ها آمریکایی را ویران کند».

پیش از این ترامپ از سیاست‌های مهاجرتی بایدن انتقاد کرده و گفته بود بایدن آمریکا را به مسلخ می‌کشاند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
بایدن که کارشو اوباما و دارو دسته اون انجام می‌داد.. ترامپ هم از اون احمق تر.ترامپ متهم به قتل مهمان رسمی دولت عراق و نطامی ارشد ایران هست از طریق ترور و خود سرانه..همراه موساد..ترامپ و پمئو تا آخر عمر مصونیت برا ایران ندارن..چون قصاص عامر سردار ایرانی و مهمان عراقی و نظامی خود عراقی ها شهید ابومهندس که سالها مجاهدت کرده برا عراق حتمی هست...مگر خودشون اینکارو بکنن .مثل جان اف کندی..داعشی که هیلاری درست کرد با اسرایل آمریکا شکست نداد..مردم منطقه شکست دادن..تاریخ رو مصادره نکید..غرب جز غارت جنگ فتنه وبرده دادی و دزدی ترور و دورغ کاری بلد نیست.به گفته هیلتر ساکسون ها و صهیونیست ها مفت خورن.هیج وقت زحمت نمیکشن.همیشه از دزدی و غارت سود میبرن.اما آریایی ها قبل از یکجا ساکن شدن حتی زمان کوچ هم کار و کشاورزی و دامپروری میکردن.اما صهیونیست وغرب فقط ربا نزول دزدی قتل دسیسه .شرم بر استعمار گران و استثمار گران.در هر لباس و کشوری.مثل الان پاپ واتیکان که شد مقر جاسوسی و بانکداری سوئیس..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
آمریکائیا اگه بازم دلشون عین الاسد و گلوبال هاوک میخواد به ترامپ رای بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
جفت شان بازده خدایی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
الان این دو تا جنایتکار با هم دیگه دعوا دارن ؟؟؟؟
آخرین اخبار