نخست وزیر رژیم اشغالگر مدعی است قطر از حماس حمایت مالی می‌کند، بنابراین باید از اهرم فشار خود استفاده کرده و این جنبش را وادار به توافق کند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک کنفرانس خبری مدعی شد: «قطر میزبان حماس است. همچنین از حماس حمایت مالی می‌کند پس اهرم فشاری بر حماس دارد».

به گزارش رویترز، نتانیاهو در ادامه گفت در این شرایط قطر باید با اعمال فشار بر جنبش حماس، گروگان‌های صهیونیست را بازگرداند. 

این اظهارات که رویترز آن را «صریح و غیرعادی» خوانده است، در آستانه نشست نخست وزیر قطر، روسای موساد و مقامات آمریکایی و مصری بیان می‌شود.برخی منابع آگاه گفته‌اند انتظار می‌رود این افراد روز یکشنبه در مکانی نامعلوم در اروپا با یکدیگر دیدار کرده و در خصوص آزادی گروگان‌ها گفتگو کنند. هرچند این دیدار هنوز به طور رسمی تایید نشده است.

در همین حال فشارها علیه نتانیاهو در حال افزایش است. اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی علیه وی ادامه دارد و مردم خواستار آزادی گروگان‌های صهیونیست و جایگزینی وی به عنوان نخست وزیر رژیم اشغالگر شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
خباثت گروه‌های تجزیه‌طلب کرد به جایی رسیده است که تظاهرات معلمان و کارمندان اقلیم کردستان عراق در اعتراض به عدم دریافت حقوقشان را به عنوان اعتراض مردم این منطقه در واکنش به حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر موساد در اربیل، جا زده‌اند. اما واقعیت این است که از نهم ماه سپتامبر سال ۲۰۲۳ معلمان ساکن اقلیم کردستان عراق، علیه به تعویق افتادن حقوق خود‌، کلاس‌های درس را تحریم کرده‌اند و خیابان‌های شهرهای سلیمانیه هر روز شاهد تظاهرات مردم است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
خداوند روح امام عزیزمان را شاد نماید که فرمود شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است. آمریکا و اروپا برای آبروی رفته خود دست به هر جنایتی می‌زنند‌، ولی این وعده خداست که حق بر باطل پیروز است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
دفاع مقدس و جنگ ۸ ساله را یادمان هست‌، استکبار به معنای واقعی جهانی آن سگ زنجیریش صدام لعین را جلو انداخته بود و با تمامیت اسلام که در جمهوری اسلامی ایران متبلور گشته بود سر‌ستیز داشت و همین معنی بود که امام بزرگوار خمینی کبیر رضوان‌الله تعالی علیه فرمود «‌حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
رژیم صهیونیستی با 110 روزکشتار زنان و کودکان مظلوم غزه نه توانست حماس را نابود کند و نه حتی یک عضو مهم حماس را دستگیر کند و نه به تونلی دست پیدا کند. در حالی که طوفان الاقصی بیش از 3000 کشته و بیش از ۶۰۰۰ زخمی، و صدها هزار آواره و... روی دست رژیم گذاشت. نتانیاهو فقط برای فرار از بازداشت و محاکمه جنگ را ادامه می‌دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
کشورهای غربی و در رأس آنها آمریکا باید درک کرده باشند مردمان منطقه غرب آسیا از ناامنی فزاینده چندین دهه‌ای که غرب برای‌شان به ارمغان آورده خسته شده‌اند. از سوی دیگر دروغ‌ها و فریبکاری‌های چندین ساله غرب با سر دادن شعار‌های رنگین و پرطمطراق دیگر جذابیتی برای‌شان ندارد. آنان به دنبال بازیابی هویت اصیل اسلامی خود هستند. این شناخت خوب نسبت به دشمن و ذات خبیث غرب نویدبخش اخراج غربی‌ها از منطقه و حکمرانی مردم در منطقه خواهد بود که باید آن را به فال نیک گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
هدف رژیم صهیونیستی از این ترورها دو چیز بیشتر نیست‌، اول دستاوردسازی برای مدیریت افکار عمومی داخل و بازگشت اعتبار و هیمنه و قدرتش، دوم ارسال پیام برای رهبران جبهه مقاومت که اگر در حمایت از مقاومت فلسطین پافشاری کنند باید هزینه بدهند. راهکار بی‌اثر کردن هر دو اینها هم پاسخ محکم و قاطع و بازدارنده به این رژیم کودک‌کش است. آن هم رژیمی که جز زبان زور‌، زبان دیگری را نمی‌فهمد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
در حالی که برخی از بازیگران‌هالیوودی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند ولی با کمال بی‌شرمی، تحلیلگران و مجریان رسانه‌های فارسی زبان به توجیه و دفاع از رژیم وحشی و خون‌ریز و حرامی صهیونیستی می‌پردازند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
از خداوند قادر متعال می‌خواهیم که خانه‌ رژیم جعلی صهیونیستی را ویران کند که علاوه‌برتخریب منازل مردم مستضعف در غزه، از 1200مساجد غزه نیز هزار مسجد و خانه خدا را تخریب کرده است. خانه خراب شوند ان‌شاءالله
آخرین اخبار