فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر از کشف یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق در محور فولادمحله- شهمیرزاد خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند.

مهدی شهاب‌الدین، فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، نیرو‌های یگان امداد این شهرستان، با برقراری ایست و کنترل در محور فولادمحله- شهمیرزاد و حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه نیسان مظنون شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم چوب درختان تاغ کشف شد، افزود: در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، ادامه داد: کارشناسان ارزش این محموله را بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

شهاب‌الدین با بیان اینکه چوب‌های کشف‌شده تحویل اداره منابع طبیعی شهرستان مهدی‌شهر شده است، تأکید کرد: حفظ و حراست از محیط زیست به‌عنوان سرمایه ملی از وظایف همه سازمان‌ها و ادارات است و باید با افرادی که به خاطر سودجویی اقدام به تخریب این سرمایه خدادادی می‌کنند، قاطعانه برخورد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار