دستگیری اراذل و اوباش و عوامل ناامنی در تهرانسر

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عاملان ناامنی که با استفاده از سلاح سرد قدرت نمایی می‌کردند و نظم عمومی را بر هم می‌زدند خبر داد.

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ششم بهمن ماه خبری مبنی بر حضور اراذل و اوباش در محله تهرانسر تهران و تخریب اموال شهروندان دریافت شد و بررسی‌های اولیه نشان از این داشت این افراد با استفاده از سلاح سرد با آسیب رساندن به یکی از شهروندان، قدرت نمایی می‌کردند.

او با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر سریعا به محل اعزام و ۵ متهم را که از اراذل و اوباش سابقه دار بوده اند و قصد حمله به ماموران با سلاح سرد را داشتند با استفاده از شگرد‌های پلیسی و قانون بکارگیری سلاح متهمان را زمینگیر و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان اعتراف کردند.

سرهنگ قاسم پور با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم امنیت به جد برخورد می‌شود خاطر نشان کرد کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م م از نکا
۱۳:۳۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
ازنیروهای خدوم ومخلص انتظامی که شبانه روز برای امنیت وآسایش مردم درتکاپو وتلاشندتقدیر وتشکر اما چه شده که بعد از چهل وپنج سال ازعمر این انقلاب این همه هزینه ووقت نیروهای کشوربایدصرف کنترل وبرخورداین بی وجودهاوارراذل واوباش بشه .یادمان هست که آقای رادان درچند سال پیش چه بلایی سر عده ای ازهمین قماش آدم نماهای بی آبرو آورده بود ومردم کوی وبرزن تهران گروه گروه ازایشان تشکرمیکردند .امروزهم میشه همان هماهنگی و وحدت رویه فی مابین قوه قضاییه واین نیرو شکل بگیره تا مردم احساس امنیت وآرامش بیشتری داشته باشند.الحمدالله هم آقای رییس قوه قضاییه وهم آقای رادان باهمکاران پرتلاششان هم مردمی وهم اشراف کافی ووافی براموردارند ومردم هم با آنها هستند. خداوند یارونگهدارتان باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
چه قشر محترمی. جزو قشرهای رسمی حداقل تهرانند.
آخرین اخبار