مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اجرای خط کشی ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل در ۱۰ ماهه امسال خبرداد.

  روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان ایوب کرد با بیان اینکه هدف از خط‌کشی محورهای مواصلاتی استان ،ارتقای ایمنی عبور و مرور و همچنین آگاهی دادن به کاربران جاده‌ای هنگام رانندگی است اظهار داشت:دراین راستا خط کشی ۲هزار و ۸۰۰کیلومتر از محورهای تحت پوشش این اداره کل توسط اکیپ خط کشی اداره ایمنی و حریم راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان صورت گرفته است.

وی افزود:اجرا و نصب حفاظ فلزی و بتنی به طول ۲۹ کیلومتر ‌و ایمن سازی شیب شیروانی به طول ۲۰۰ کیلومتر از جمله اقدامات این اداره برای تامین ایمنی عبور و مرور جاده ای  در این مدت بوده است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به اجرا ، تعمیر و نصب تعداد ۹ هزار علائم و تجهیزات ایمنی، افزود:ساخت ،تعمیر و نصب ۵۰۰ متر تابلو اطلاعاتی معادل ۳۰۰ عدد تابلو در این بازه ی زمانی انجام شده است. 

کرد،اجرا علائم و خط نوشته به طول یک هزار مترمربع ، تعمیر و نصب ۱۷۰ عدد چراغ چشمک زن و فلش سولار و اجرا روشنایی نقطه ای ۱۷ تقاطع را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای ارتقای ایمنی محورها عنوان کرد. 

وی در خاتمه تاکید کرد:با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و قبل از انجام سفرهای نوروزی، ایمن سازی محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل شامل خط کشی،نصب تابلو اطلاعاتی ،اجرا و تعمیر و نصب علائم و تجهیزات ایمنی و دیگر اقدامات ذکر شده در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان قرار دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار