سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های استان با توجه به بارش‌های حاکم بر جو منطقه، گفت : با همکاری راهداری جاده‌ها باز است و مشکل خاصی گزارش نشده است.

عبدالحسین زارع، سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های استان با توجه به بارش‌های حاکم بر جو منطقه، گفت : براساس آخرین اطلاعات واصله در منطقه اورامانات، گردنه پلنگان، نودشه و روستای هانی‌گرمه بارش برف داشته‌ایم که با همکاری راهداری جاده‌ها باز است و مشکل خاصی گزارش نشده است.

وی اضافه کرد: تا بدین لحظه با توجه به رعایت کاربران جاده‌ای شاهد مورد خاصی به لحاظ انسداد معابر و حادثه ترافیکی نبوده‌ایم.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شرایط بارندگی حاکم بر جو منطقه، جاده‌ها لغزنده است و رعایت سرعت مطمئنه اولین نکته ایمنی توصیه شده است که باید از سوی کاربران جاده‌ای رعایت شود.

وی افزود: قبل از سفر با شماره‌گیری تلفن ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها اطلاع لازم را کسب کنید تا تصمیمات لازم برای ادامه حرکت اخذ شود.

دستغیب خاطرنشان کرد: به همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ حتما مدنظر باشد و عدم رعایت فاصله طولی سبب تصادفات زنجیره‌ای می‌شود که باید حتما رعایت شود .

برچسب ها: پلیس آگاهی ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.