خانواده‌های اسرای اسرائیلی با تجمع در گذرگاه مرزی کرم شالوم از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه ممانعت کردند و خواستار آزادی اسرایشان شدند.

خانواده‌های اسرای اسرائیلی در راستای ادامه اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی و تلاش برای آزادی بستگان خود و فشار بیشتر به مردم بی گناه غزه، با تجمع در گذرگاه مرزی کرم شالوم از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، ممانعت کردند.

طبق پست یکی از اعضای خانواده اسرای اسرائیلی که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده است، این محاصره سه روز است که ادامه دارد. خانواده‌های اسرای اسرائیلی مصمم هستند که «تا زمانی که آخرین اسیر آزاد نشود هیچ کمکی از این گذرگاه عبور نخواهد کرد.» 

بستگان اسرای اسرائیلی قبلاً نشست کنست را مختل کرده بودند. آن‌ها روز دوشنبه گذشته وارد پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) در قدس اشغالی شدند و از مقامات این رژیم خواسته بودند که اقدامات شدیدتری برای بازگرداندن اعضای خانواده آن‌ها انجام دهد. به گفته مقامات رژیم صهیونیستی، ۱۳۲ اسیر اسرائیلی هنوز در غزه در بازداشت حماس هستند.

این اقدام شهرک نشینان اسرائیلی پس از آن رخ داد که گزارش‌های ادعایی از شیوع بیماری در میان اسرای اسرائیلی منتشر شد. پیش از این نیز هزاران نفردر تل آویو و دیگر شهر‌های فلسطین اشغالی با حضور در خیابان‌ها خواستار توافق با حماس برای آزادی اسرای اسرائیلی شدند.

اخیرا نیز رسانه‌های عبری گزارش دادند که ۶ خانواده اسرای اسرائیلی به دوحه پایتخت قطر سفر کرده اند تا به توافقی برای آزادی اسرای اسرائیلی دست یابند.

پس از ترور صالح العاروری، رئیس دفتر سیاسی حماس در حمله رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی قاهره را از تعلیق مذاکرات با اسرائیل در مورد آتش‌بس مطلع کردند.

بنا بر گزارش ها، اسرائیل این هفته پیشنهادی را برای آتش بس ۶۰ روزه ارائه کرد که در ازای آن حماس اسرا را آزاد کند. با این وجود، به نظر می‌رسد که هر دو طرف این پیشنهاد را رد کرده اند و به دنبال یک توافق جایگزین هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
خب ب اسرای اسراییلی غذا داده نشده

وفیلم گشنگی شون پخش شه

قرار نیس قحطی فقط برا غزه باشه ک
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۲:۳۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
بااسرای صهیون نباید مثل انسان برخورد کرد این قوم نژادپرست ماقبل تاریخ باید پاکسازی بشن انشالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
حماس با یک حمله باید خانواده های که مانع از کمک های بشردوستانه شده اند را اسیر کرده و به قبلی ها اضافه کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
پیش بینی میشد که این صهیونیسمهای یهودی حتی اعتراضشان هم سواستفاده کردن از مماشات حماس وحزب الله ومقاومت میباشدچون میدانند آنها مظلوم کُش نیستند وفقط نیروهای رزمی را میکشندخود را درتل آویو ظاهر میکنندکه حزب الله ومقاومت وحماس به شهر تل آویو شلیک نکنندوشهر در امان باشد آنها دلشان برای اسیرانشان هم نمیسوزد چون انسان نیستند وتمام دنیا را در پول میبینند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
چاره اش لینه که حماس هم اخلاق مداری را در مقابل این بی حیاها کنار بگذارد و پس از اینکه تشنگی و گرسنگی همه مردم غزه رفع شد انگاه به اسیران اسرائیلی اب و غذا برساند و این را نیز با توضیح علت رسانه ای کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
لعنت به صهیونیست‌ها
حتی خانواده اسراشون هم حیوون هستن. ان‌شاءالله هر چه زودتر نابود بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
الحق که بی گناه در اسراییل وجود نداره یه حرف راسته راسته
آخرین اخبار