مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی مازندران در ساری برگزار شد.

مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم (مارپیچ) قهرمانی مازندران به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) و پاسداشت مقام پدر و روز مرد در سال ۱۴۰۲ با برگزاری راند نهایی این رقابت‌ها در پیست شهید معلمی ورزشگاه شهدای ساری با حضور ۵۰ راننده پایان یافت.

در دسته بانوان که در کلاس آزاد برگزار شد، فاطمه یدالله‌زاده از بابل برسکوی نخست ایستاد، فاطمه سورانی از ساری دوم شد و دنیا نفیسی از نوشهر بر روی سکوی سوم ایستاد.

رقابت‌های کلاس منفی ۱۵۰۰ سی‌سی آقایان با قهرمانی سید جواد موسوی از بابل، نایب‌قهرمانی جمشید عمران از کیاکلا و کسب رتبه سوم توسط حمید هادی‌پور از بابل پایان یافت.

در کلاس مثبت ۱۵۰۰ سی‌سی سید سعید هاشمی از بابل قهرمان شد، فرزاد مهردادی از آمل دوم شد و امین جلالی از ساری در جایگاه سوم قرار گرفت.

کلاس آزاد مردان با قهرمانی آرشان بابایی از ساری، نایب‌قهرمانی میلاد حاتمیان از بابل و عنوان سومی رضا حسینی‌نیا از نور پایان یافت.

در آئین پایانی این رقابت‌ها که با حضور عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکز استان، حق پرست رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران و دیگر مسئولان برگزار شد به نفرات برتر جوایز و حکم قهرمانی اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار