تعویض فرش های حرم مطهر امامزاده سید مظفر (ع ) بندرعباس + عکس و فیلم

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان گفت: تعویض فرش های حرم مطهر امامزاده سید مظفر(ع) به صورت وقف مشارکتی و در شب میلاد حضرت علی(ع) صورت گرفت.

حجت الاسلام سید عباس مسعودی مدیرکل اوقات و امور خیریه استان هرمزگان افزود: با انجام‌ وقف مشارکتی، یک‌هزار متر فرش با هزینه یک‌ميليارد تومان برای امامزاده سیدمظفر علیه السلام خریداری شد، امید است مردم در پرداخت اقساط این فرش‌ها، اداره کل اوقات و امور خیریه استان را یاری کنند. 

 حجت الاسلام مسعودی از امامزاده سیدمظفر علیه السلام به عنوان چشم و چراغ شهر بندرعباس یاد و گفت: هرچه فضا، معنوی‌تر و پاکیزه‌تر باشد، قطعا زائران آستان امامزاده سیدمظفر علیه السلام از آن بهره بیشتری خواهند برد.

وی گفت: فرش‌های حسينيه امامزاده سیدمظفر علیه السلام نیز تهيه شده و تعویض خواهد شد‌، تأکید کرد: لذا تقاضا داریم که مردم دوستدار اهل بیت علیهم السلام‌ در ایجاد فضای کاملأ معنوی، دست یاری به اداره کل اوقات و امور خیریه استان هرمزگان بدهند تا با مشارکت مردم، علاوه بر توسعه صحن آستان امام‌زاده، فضا نیز از نظم و انضباط برخوردار شود تا بتوانیم مروج برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در این مکان شریف باشیم و در راستای فرموده‌ مقام معظم رهبری مبتني بر تبديل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تلاش مستمر و همیشگی صورت گیرد‌.

تعویض فرش های حرم مطهر امامزاده سید مظفر (ع ) بندرعباس

تعویض فرش های حرم مطهر امامزاده سید مظفر (ع ) بندرعباس

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.