مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران گفت: در بودجه ۱۴۰۲ قانونی برای تبدیل وضعیت ایثارگران آموزش و پرورش تصویب نشده است.

تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر وزارت آموزش و پرورش یکی از دغدغه‌های این قشر از جامعه است که با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرده اند.

در همین راستا زهرا مظفر، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران در بودجه ۱۴۰۰-۱۴۰۱ آمده و طبق آمار و بررسی‌ها تمام ایثارگران تبدیل وضعیت شده‌اند.

او افزود: در بودجه ۱۴۰۲ قانونی برای تبدیل وضعیت ایثارگران آموزش و پرورش تصویب نشده است.

مظفر ادامه داد: سازمان اداری و استخدامی در مورد افرادی که مدارکشان را از فروردین ۱۴۰۲ ارائه کرده اند٬ اجازه تبدیل وضعیت ایثارگران را نداده است.

مظفر با بیان این‌که تا کنون در پیش نویس بودجه ۱۴۰۳ از تبدیل وضعیت ایثارگران خبری نیست٬ اظهار کرد: مجلس قانون تبدیل وضعیت را تصویب و به سازمان اداری و استخدامی ابلاغ کرده است و ما اجرایی می‌کنیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران اعلام کرد: ایثارگران برای تبدیل وضعیت از  مهر ۱۳۹۹ تا بهمن ۱۴۰۱ مشمول قانون تبدیل وضعیت شده و بعد از آن مشمول نمی‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
بسه دیگه چقدر تبعیض .بازم هم تبدیل وضعیت ایثارگران ؟ ای بابا والله مردم راضی نیستن اینهمه تبعیض .خدا خیرشون بده مردم تا ابد ممنونشون هستن ولی نه به این شکل که هرکی یه مدرکی گرفته بی سواد و.. راه بیفته وارد سیستم اداری و اموزش بشه .نگاهی به وضعیت ادارت و.. بکنید پر شده از افرادی که سواد و تخصص اون کار رو نداره .کسی نیست تحقیق انجام بده سر از این وضعیت دربیاره .بابا فکر کشور باشید نه راضی کردن به عده
-
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
سلام تورو بخدا در مورد تبدیل وضعیت کارمندان قرارداد معین هم اطلاع رسانی و پیگیری کنید
آخرین اخبار