فرماندار رفسنجان گفت: ۸۸۵ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحد‌های پرورش مرغ این شهرستان انجام شد و قصد داریم آن را به بالای یک میلیون افزایش دهیم.

حسین رضایی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رفسنجان گفت: تأمین گوشت مرغ، گوشت قرمز، میوه و دیگر کالا‌های اساسی یکی از اهداف اساسی در دستور کار است و در رفسنجان بیش از ۱۶۰ واحد پرورش مرغ و دو اتحادیه مرغداران فعالیت می‌کنند و بالای یک‌سوم مرغ استان کرمان در این شهرستان تولید می‌شود.

 فرماندار رفسنجان افزود: برای تأمین گوشت مرغ در رفسنجان، طی شش ماه اخیر بیش از ۸۸۵ هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده که روند افزایشی نسبت به سال‌های قبل داشته است و قصد داریم در تعاونی مرغداران، این تولید را به بالای یک میلیون قطعه جوجه‌ریزی افزایش دهیم.

رضایی تصریح کرد: با توجه به اینکه در تولید مرغ استان کرمان پیشتاز هستیم؛ اما هنوز هم استان نیاز به این نوع گوشت دارد و در مواقعی از زمان از نقاط دیگر کشور هم واردات مرغ به استان انجام می‌شود تا نیاز مردم برطرف شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه به ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز نزدیک می‌شویم، نیاز است تولید و ذخیره‌سازی مرغ انجام شود تا با مشکل کمبود مواجه نشویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار