رضا زبیب گفت: پیش بینی‌های صورت گرفته و برنامه ریزی دقیق در کنار طراحی بسیار حرفه‌ای و زیبایی پاویون ایران، به جذب مخاطبان بیشتر کمک کرده است.

رضا زبیب سفیر ایران در اسپانیا با حضور در پاویون ایران در چهل و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری FITUR اسپانیا، گفت: فیتور امسال فعالتر و پرشورتر از دو سال گذشته که پس از پاندمی کرونا مجددا فعالیت خود را آغاز کرده بود، در حال برگزاری است.
 
او افزود: در دروه حاضر این رویداد مهم بین المللی، شرکت ها، توراپراتورها، نمایندگان اصناف و فعالان گردشگری ایرانی با تعداد بیشتری و برنامه‌ها و بسته‌های سفر ویژه تری نسبت به سال‌های گذشته شرکت کرده اند که در پایان به سرافرازی ایران و معرفی هرچه بیشتر و بهتر ظرفیت‌ها و توانمنی‌های بیشتری از کشور عزیزمان خواهد انجامید.
 
رضا زبیب در ادامه با اشاره به برنامه ریزی‌های ایران در این دوره از نمایشگاه FITUR خاطر نشان کرد: یقیناً، پیش بینی‌های صورت گرفته و برنامه ریزی دقیق در کنار قرار گیری در یکی از بهترین سالن‌های محل دائمی نمایشگاه‌های FIERA DE MADRID و همچنین طراحی بسیار حرفه‌ای و زیبایی که به همت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی انجام شده است، به پربارتر شدن حضور ایران در نمایشگاه فیتور ۲۰۲۴ کمک کرده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار