سایه مهر رضوی بر سر بیماران دیالیزی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

مدیر کانون‌های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری کانون سلامت رضوی و همت خیران، تعدادی از دستگاه‌های دیالیز بیمارستان خاتم‌الانبیا زاهدان تعمیر و تجهیز شد.

دادخدا خدایار مدیر کانون‌های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان گفت: در بازدید صورت گرفته از بیمارستان خاتم الانبیا شهرستان زاهدان، متاسفانه بیماران بخش دیالیز با مشکل کمبود دستگاه مواجه و با وجود نیاز ضروری به دیالیز ساعت‌ها منتظر خالی شدن دستگاه بودند که این موضوع به علت خرابی دستگاه‌های دیالیز بود.

وی افزود: با مشورت صورت گرفته با مجموعه خیران کانون سلامت رضوی، دستگاه‌های خارج از چرخه سلامت برای تعمیرات اساسی و بروزرسانی تحویل گرفته شد که امروز در روز زیارتی امام رئوف (ع) این دستگاه‌ها به بیمارستان برای ارائه خدمت به بیماران دیالیزی تحویل شد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان گفت: برای تعمیرات اساسی صورت گرفته بر روی دستگاه‌های دیالیز و خرید سایر تجهیزات پزشکی مورد نیاز هزینه‌ای معادل ۶ میلیارد ریال از سوی خیران و خادمیاران کانون سلامت رضوی انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۶ دستگاه دیالیز، ۱۰ دستگاه برانکار چرخدار، ۶ دستگاه ویلچر و سایر تجهیزات پزشکی با توجه به نیاز شدید، فرسودگی و خارج از رده شدن دستگاه‌های مورد اشاره و تجهیزات جدید به منظور ارتقاء سطح کیفیت بخش‌های دیالیز و اورژانس بیمارستان خاتم الانبیا اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار