فرماندار یزد گفت: تاثیر و عملکرد ریش سفیدان در جلوگیری از وقوع حوادث و اغتشاشات قابل تقدیر است.

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد در جلسه شورای برنامه ریزی محلات اسلامی گفت: هر یک از مدیران باید نیروی پیشران در محلات باشند و با استفاده از ظرفیت جوانان و ریش سفیدان محلات، برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و خدماتی را با مشارکت مردمی، و هزینه کمتر در محلات به نتیجه برسانند.

او با اشاره به نقش پررنگ ریش سفیدان در جلوگیری از حوادث و اغتشاشات افزود: کار‌های فرهنگی اگر به صورت حاکمیت انجام شود و نقش مردمی در آن کمرنگ باشد باعث فاصله و اختلاف نظر‌ها می‌شود.

فرماندار یزد تصریح کرد: در جمهوری اسلامی، بعد از پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن، بزرگتر‌های شهر محوریت انقلاب را در دست گرفتند تا شاکله بسیاری از دستگاه‌ها و نهاد‌ها قوام گرفت.

او ادامه داد: محلات در ماه‌هایی از سال که رنگ و بوی اسلامی بیشتری به خود می‌گیرد، همگرایی و مشارکت بین مردم بیشتر می‌شود چرا که برنامه‌های اسلامی احترام و شانیت و جایگاه ویژه‌ای به جوان می‌دهد.

مدرسی با بیان اینکه اسلام، مساجد را پایگاه قرارداده است، اظهار داشت: بشریت باید به تعالی برسد و تعالی در اسلام است و این ظرفیت‌ها در یزد قدیم و تمدن یزد بوده و همچنان پررنگ وجود دارد.

برچسب ها: محلات ، ظرفیت جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.