شهردار آبادان از آغاز طرح ۶ ماهه آسفالت کشی در کوی بهارستان این شهرستان خبر داد.

یاسین کاوه‌پور شهردار آبادان گفت: طرح زیرسازی و آسفالت خیابان‌ها و معابر کوی بهارستان با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال از منابع حق آلایندگی و جاری شهرداری و به مدت شش ماه و به منظور نهضت آسفالت اجرایی خواهد شد تا ساکنان کوی بهارستان تردد روان و بدون دردسر را داشته باشند.

کوی بهارستان شرقی و غربی از نیاز‌های اولیه زیرساخت‌ها محروم بودند و در کنار اجرای عملیات روکش آسفالت احداث دو پارک نیز در دستور کار شهرداری قرار داشت که از دو ماه پیش اجرای آنها آغاز شده است.

عملیات آسفالت خیابان‌های آبادان همزمان در کوی فرهنگیان، در چهار فاز منطقه امیرآباد با مشارکت منطقه آزاد اروند، کوی دریا با مشارکت آبفا، کوی ذوالفقاری، کوی بهار، مناطق امیرکبیر و احمدآباد که دارای زیرساخت‌های شهری هستند در حال اجراست.

شهردار آبادان افزود: در مناطق سلیچ‌غربی و سلیچ‌شرقی با مشارکت سازمان مناطق آزاد اروند، طرح زیرسازی و بهسازی خیابان‌ها در حال انجام است و در چند خیابان منطقه فیه عملیات زیرسازی توسط شهرداری انجام و برای اجرای روکش آسفالت تحویل قرارگاه خاتم الانبیا (ص) شد.

یکی از اولویت‌های شورای شهر و شهرداری اجرای روکش آسفالت خیابان‌های سطح شهر است و در برخی مناطق که عملیات زیرساخت آنها به پایان رسیده روکش آنها اجرا شده یا در حال اجراست.

در کوی ذوالفقاری و کوی پلیس به دلیل وسعت آنها، سه گروه عمرانی در حال اجرای روکش آسفالت است و تا پایان سال بخش عمده‌ای از طرح‌ها به پایان خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.