معاون آموزش و پرورش استان سمنان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و مقارن با بعثت رسول الله (ص) پویش نسل آرمانی در مدارس استان برگزار می‌شود.

علی اکبر عرب خراسانی معاون آموزش و پرورش استان سمنان در نشست کمیته فرهنگیان ستاد دهه فجر در آموزش و پرورش استان سمنان ضمن اشاره به برنامه‌های ایام الله دهه فجر، بیان کرد: پویش نسل آرمانی در مدارس استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراسم به دلیل تقارن دهه فجر و بعثت پیامبر (ص) برگزار می‌شود، ابراز کرد: تبیین جایگاه انقلاب اسلامی محور اصلی این برنامه است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان سمنان همچنین بیان کرد: ویژه‌برنامه‌هایی برای دختران و جامعه بانوان فرهنگیان و معرفی زنان کنشگر و فعال فرهنگی و تربیتی در استان برگزار می‌شود.

عرب خراسانی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در یک هزار مدرسه با عنوان «امروز، دیروز، فردا» با رویکرد روایتگری از دیگر برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی است، گفت: دانش آموزان در این رویداد‌ها همراهی خوبی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی دانایی‌توانایی «کتابنوش» با تمرکز بر کتاب‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های دهه فجر استان است، ابراز کرد: ویژه‌برنامه هفته فرهنگ و هنر در مدارس برگزار می‌شود.

معاون آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه برگزاری جشنواره مدرسه‌ای «لاله‌های روشن» یادبود ۴۰ هزار شهید دانش‌آموز و فرهنگی با رویکرد جهاد تبیین از دیگر برنامه‌های این ایام است، گفت: برنامه منسجم کشوری «رفیق شهیدم» در استان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.