بخشی در جریان بازدید از کارخانه کنستانتره سیلیس فاریاب، رفع مشکلات حقوقی و موانع تولید این کارخانه را در دستور کار قرار داد. 

مهدی بخشی  به همراه معاون حقوق عامه دادستانی امروز  با هدف حمایت از تولید و احیای واحد‌های تولیدی از کارخانه کنستانتره سیلیس و میکرونیزه سیلیس واقع در شهرستان فاریاب سرکشی و در جریان روند کار و مشکلات پیش روی کارخانه قرار گرفت. 

وی افزود: طرح توسعه‌ای کارخانه با هدف جلوگیری از خام فروشی و تولید شیشه در فاریاب با کیفیت بالا در حال انجام است که با حمایت دستگاه قضایی و دولت، ضمن افزایش اشتغال به تعداد چند صد نفر در آینده  ای نزدیک، از ارسال مواد معدنی خام به خارج از کشور نیز جلوگیری خواهد شد.

مدعی العموم در استان کرمان استفاده از ظرفیت نیرو‌های کار بومی در واحد‌های اقتصادی و تولیدی را مهم دانست و بیان کرد: مردم منطقه باید از منافع این واحد‌های صنعتی و تولیدی بهره‌مند شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان  افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نقش تولید در رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال و جلوگیری از ارتکاب به جرم و ورود افراد به چرخه بزه‌کاری، دستگاه قضایی نگاه ویژه‌ای به واحد‌های تولیدی و صنعتی برای توسعه اشتغال، تثبیت و خلق فرصت‌های شغلی برای مردم داشته و دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار