محدودیت تردد برای خودروهای بدون زنجیر چرخ در محورهای شمالی کشور اعمال خواهد شد.

 ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور ، تردد موتورسیکلت (به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۴ بهمن تا ساعت صبح روز شنبه ۷ بهمن‌ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه ، تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است، همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۴ و ۵ بهمن‌ماه) از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس، تردد از ساعت ۱۵ تا ۲۴ این روزها از ابتدای پل زنگوله به سمت چالوس یک‌طرفه خواهد بود.

او گفت: محدودیت تردد از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز جمعه ۶ بهمن‌ماه، از ساعت ۱۴ این روز در آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروها به مقصد چالوس انجام می‌شود.

به گفته وی از ساعت ۱۵ جمعه ۶ بهمن‌ماه از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل بوده و از ساعت ۱۷ نیز از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) به صورت یک‌طرفه اجرا می‌شود.

او می گوید: از ساعت ۲۳ جمعه ۶ بهمن‌ماه این طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود، همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.

وی تاکید کرد: در صورت پرحجم بودن ترافیک در این محور، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز شنبه ۷ بهمن‌ماه از آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ همان روز به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

او بیان کرد: در محور هراز و در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه، محدودیت یک‌طرفه مقطعی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (۴، ۵ و ۶ بهمن‌ماه) به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی افزود: محور کندوان تردد انواع خودروهای تریلر ، کامیون و کامیونت (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع بوده، همچنین تردد خودروهای تریلر ها از محور هراز همچنان ممنوع است.

محرابی نیا  اظهار کرد: تردد خودروهای کامیون و کامیونت (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۴ و ۵ بهمن) و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه (۶ و ۷ بهمن‌) از محور هراز ممنوع است.

او گفت:  اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها بوده و در صورتی که وضعیت ترافیک عادی باشد، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

برچسب ها: حمل ونقل ، وضعیت راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار