معاون استاندار البرز گفت: یک هزار و۷۳ پروژه برای افتتاح در ایام الله دهه مبارک فجر درسامانه منتاک بارگذاری شد.

یحیی رمضانی افزود: نزدیک به ۳۰۰ هزار میلیارد ریال در ۲ بخش دولتی و خصوصی برای این پروژه ها هزینه صرف شده که باید به موازات ثبت پروژه ها میزان تحقق سهم اشتغال هر طرح نیز مشخص و اعلام شود.

وی اضافه کرد: بهره برداری از بخش دوم فاضلاب و تصفیه خانه آبفا از جمله پروژه های آماده افتتاح کرج است.


 معاون استاندار البرز در بخش دیگری از سخنانش از بخشداران مرکزی و آسارا کرج نیز خواست تا با سرعت بیشتر اعتبارات ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری را از طریق سامانه بارگذاری کنند.

رمضانی گفت: حدود ۸۷ درصد ظرفیت های توسعه محور استان البرز در شهرستان کرج متمرکز است و شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تدوین برنامه ای جامع و اصولی برای بکارگیری این ظرفیت ها ، کرج را در مسیر پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر پیش ببرد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت شورای برنامه ریزی شهرستان کرج بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در سرفصل پروژه های تملک دارایی های البرز ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تفاهم نامه منعقد شده است.

معاون استاندار البرز در ادامه با اشاره به سیاست های مالی و اعتباری دولت در توزیع بودجه خاطرنشان کرد: از مجموع سهم ملی بودجه کشور ۲۰ درصد به استان ها اختصاص پیدا می کند و مابقی آن با هنرمدیران در معرفی و شناسایی پروژه ها و ایجاد زمینه جذب اعتبارات ملی محقق می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.