کمیته امداد شاهرود ۱۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی پرداخت کرد

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود گفت: ۱۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان پاییز به دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش پرداخت شد.

اصغری گفت: حدود ۶ میلیارد ریال بدون بازپرداخت از محل کمک‌های مردمی و اعتبارات دولتی و چهار میلیارد ریال وام قرض الحسنه در قالب کمک هزینه تحصیل طی این بازه زمانی به دانش آموزان و دانشجویان به صورت متغیر پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۸۲۷ دانش آموز و دانشجو از خدمات فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود بهره‌مند شدند، ابراز کرد: دانش آموزان یکی از جوامع هدف در این نهاد هستند که از خدمات مختلف فرهنگی بهره‌مند می‌شوند.

اصغری با اشاره به اینکه ۷۵۵ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و ۷۲ دانشجو تحت پوشش این نهاد هستند، اضافه کرد: تقویت پایه تحصیلی و همچنین بازگشت افراد بازمانده از تحصیل در دستور کار قرار دارد.

رییس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) شاهرود ادامه داد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی، کمک‌های معیشتی و نوشت‌افزار، اعزام به اردوهای زیارتی عتبات عالیات و مکان‌های مقدس و همچنین اردوهای آموزشی، علمی و ورزشی برای این دانش آموزان و دانشجویان انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار