تلاش دشمنان برای ایجاد ناامیدی در مردم

فرماندار کوهبنان دشمنان از ماه‌ها پیش در فضای مجازی و حقیقی در صددند که با کم رنگ جلوه دادن خدمات نظام اسلامی، زمینه ناامیدی مردم را رقم بزنند.

جلسه شورای اداری کوهبنان به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه، جانشین ناحیه مقاومت، رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بخشداران مرکزی و طغرالجرد و سایر اعضا در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

در این نشست مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: امید آفرینی، اتحاد ملی و مشارکت باعث شکست و نابودی دشمنان و بدخواهان خواهد شد؛ لذا شاهد انتخاباتی پرشور و گسترده در اسفند ماه خواهیم بود.

وی افزود: دشمنان از ماه‌ها پیش در فضای مجازی و حقیقی در صددند که با کم رنگ جلوه دادن خدمات نظام اسلامی، زمینه ناامیدی مردم را رقم بزنند که این آرزو را به گور خواهند برد.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: در بهمن ماه شاهد حضور گروه جهادی پزشکی از استان‌های کرمان و یزد در مرکز شهرستان و بخش طعرالجرد خواهیم بود.

‌امام جمعه کوهبنان نیز گفت: در ماه پر برکت رجب قرار داریم که به واسطه موالید مولای متقیان، حضرت امام جواد (ع) و حضرت علی اصغر (ع) سراسر از نور و شادی است؛ لذا باید بهترین بهره‌ها را از این ماه ببریم.

حجت الاسلام حسن ایزدی ابراز داشت: اگر اخلاص در کارمان باشد، اثر گذار و ماندگار خواهد شد؛ همان طور که سردار دل‌ها با اخلاصش در قلوب همگان قرار گرفت و ماندگار و جاودانه تاریخ شد.

وی افزود: حرکت حضرت امام (ره) با اخلاص و اعتقاد همراه بود؛ لذا ایشان تبعید و سختی‌ها را تحمل کرد و با قدرت در برابر استکبار جهانی ایستاد تا منجر به پیروزی انقلاب شد.

حجت الاسلام ایزدی تصریح کرد: مشارکت پرشور مردم در صحنه باعث نابودی دشمنان خواهد شد و همگان باید با آمید آفرینی آینده‌ای روشن را رقم بزنند.

امام جمعه کوهبنان گفت: اولین انتخابات در دولت انقلابی در حال انجام است؛ پس باید تلاش کنیم که در این حرکت الهی حضور گسترده و حداکثری مردم را داشته باشیم.

حسن شبان جانشین ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان هم گفت: در اسفند ماه یکی از صحنه‌های تثبیت نظام اسلامی را خواهیم داشت که جا دارد همگان بر مشارکت حداکثری مردم تاکید کنند.

وی با استناد به منویات مقام معظم رهبری افزود: مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت چهار مولفه اصلی انتخابات است؛ لذا با حضور پرشور مردم شاهد انتخابی آگاهانه خواهیم بود.

شبان تصریح کرد: باید از ظرفیت دهه فجر استفاده مطلوب کنیم و با ارائه گزارش از خدمات و اقدامات شایسته نظامی اسلامی امید به مردم بدهیم و زمینه مشارکت گسترده آنان را رقم بزنیم.

وی گفت: مردم در کنار ولایت و رهبری و اعتقادات مذهبی عامل اصلی استقرار نظام اسلامی بودند؛ لذا مردم در تثبیت و اقتدار نظام اسلامی هم نقش آفرین هستند که انتخابات یکی از این عرصه هاست.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ابراز داشت: فضا سازی در فضای حقیقی و مجازی، اطلاع رسانی، تکریم، تجلیل و میثاق با شهدا، برگزاری اردوی جهادی پزشکی در مناطق محروم و روستا‌ها، اردوی جهادی در عرصه‌های عمرانی و محرومیت زدایی از جمله برنامه‌های دهه فجر هستند.

وی بیان داشت: برگزاری شیفت ایثار در معادن، تبیین ماهیت انقلاب اسلامی، فضا سازی ادارات، تکریم خانواده معزز شهیدان، برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع جهاد تبیین، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع انقلاب، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری رژه موتوری و خودرویی از دیگر برنامه‌های دهه فجر کوهبنان هستتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
با توکل به خدا مردم ایران قوی هستند و نا امید نمی شوند،
آخرین اخبار