معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: اجلاسیه ۶۲۲ شهید انتظامی استان بعد از ظهر روز شنبه ۷ بهمن ماه در اهواز برگزار خواهد شد.

سرهنگ صمد کلاگر گفت: سرمایه اصلی این نظام مردم هستند و هرچه توان و امکانات داشته باشیم بالاترین سرمایه ما مردم هستند و مقام معظم رهبری در این مورد فرمایش کردند که قدر این مردم را باید بدانیم و با کار‌ها و خدماتی که ارائه می‌دهید قدرشناسشان باشید. 

او می‌گوید: کسی که از بزرگترین دارایی خود که جانش است را در راه وطن می‌گذرد خیلی انسان ارزشمندی است، در استان خوزستان از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ شهید را تقدیم امنیت و آسایش مردم کردیم و جوانان این مرز و بوم راه شهیدان را دارند ادامه می‌دهند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: ریشه فرهنگ شهادت به عاشورا بر‌می‌گردد و خیلی از موفقیت‌هایی که در جامعه داریم به دلیل نهادینه شدن فرهنگ عاشورایی است.

او ادامه داد: شاید برخی نیرو‌های مسلح جهان از نظر نظامی و لوجستیک از کشور ما پیشرفته‌تر باشند ولی به محض اتفاقات مهم نیرو‌های آن‌ها دچار از هم‌گسستگی می‌شوند، چون فرهنگ شهادت ندارد و ما این فرهنگ را مدیون امام حسین (ع) هستیم.

سرهنگ کلاگر دامه داد: از  ۶۲۲ شهید انتظامی استان خوزستان ۳۲۶ شهید انتظامی دوران دفاع مقدس هستند و ۲۹۶ در حوزه نظم و امنیت به درجه رفیع شهادت نائل شدند که نشان دهنده این است که درب شهادت در مجموعه انتظامی همچنان باز است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: کارکنان پلیس آسایش خود را فدای آرامش و امنیت مردم می‌کنند و این کار را با افتخار انجام می‌دهند.

به گفته او قبل از این اجلاسیه در ۴ ماه گذشته ۲۷ یادواره شهدا در شهرستان‌های مختلف استان خوزستان برگزار شد و از خانواده این شهدای گرانقدر قدردانی به عمل آمد.

سرهنگ کلاگر گفت: در اجلاسیه ۶۲۲ شهید انتظامی استان خوزستان از ۷ جلد کتاب که در راستای شهادت و دفاع مقدس رونمایی و نمایشگاهی از دلنوشته و نقاشی فرزندان شهدا برپا خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان خوزستان به برگزاری طرح شهید آبروی محله اشاره کرد و گفت: در این طرح رئیس کلانتری و پاسگاه‌های استان به همراه تعدادی از بزرگان و متنفذین منطقه به صورت دوره‌ای از خانواده شهدای آن محل سرکشی و زیارت عاشورا و .. برگزار می‌کنند.

شهیدی که پس از ۴۳ سال تشییع خواهد شد

او به برگزاری مراسم تشییع سرباز فداکار محمدرضا سبحانی پس از ۴۳ سال در شهرستان دشت آزادگان اشاره کرد و گفت: از شیوخ، سادات، بزرگان طوایف، مسئولان و آحاد مردم دعوت می‌کنیم که در این مراسم شرکت کنند.

سرهنگ کلاگر گفت: روز شنبه ۷ بهمن ماه ساعت ۹ صبح مراسم تشییع شهید سبحانی از میدان سپاه سوسنگرد تا محل یادمان دفاع مقدس (شهید سبحانی) برگزار خواهد شد.

به گفته او در مشاوره و مددکاری می‌بایست به گونه‌ای عمل کنیم تا به مرحله پیشگیری برسیم یعنی پرونده‌ها در کلانتری‌ها حل و فصل شوند.

این مقام مسئول می گوید: همیشه دیدگاه مجموعه انتظامی این بوده و هست که مسائل انتظامی و امنیتی باید اجتماعی تبدیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.