استاندار سیستان و بلوچستان بهمراه جمعی از مدیران استانی به شهرستان زهک مسائل توسعه‌ای این شهرستان در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

در این سفر که ۲ بهمن صورت گرفت؛ مدیرکل بنیاد مسکن استان، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، مدیر بازارچه‌های مرزی استان، معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان و ... نیز حضور داشتند و استاندار ابتدا از آخرین وضعیت پروژه‌های آبی بازدید و بر تسریع در اتمام کلیه طرح‌های تدوین شده جهت رفع تنش‌های آبی تا پایان سال جاری تاکید کرد.

وی همچنین در ادامه از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نیز بازدید و پیشرفت فیزیکی این طرح را مطلوب ارزیابی نمود و استمرار و توسعه مسکن شهری و روستایی را خواستار شد؛ افتتاح طرح سنگفرش معابر روستای درویش پیری؛ بازدید از مرکز نوآوری و خلاقیت و همچنین محل احداث کارخانه نوآوری، افتتاح درمانگاه شبانه روزی شهرستان، بازدید از طرح‌های توسعه گلخانه‌های خانگی و صنعتی و بازدید از محل اجرای طرح ایجاد سایت الگویی پرورش و تکثیر دام سبک از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه دکتر محمد کرمی به شهرستان زهک بود.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان این سفر با حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان نیز حضور یافت و خطاب به مدیران استانی و شهرستانی ضمن تاکید بر کار و تلاش و شبانه روزی؛ نگاه توحیدی همراه با برنامه محوری را عامل توسعه و پیشرفت خواند و افزود: مدیران باید خود را خادم مردم بدانند و همیشه در جهت رفع مشکلات مردم تلاش نمایند.

کرمی همچنین اقدامات دولت در شهرستان زهک را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار کرد: تعامل و همراهی و تلاش شبانه روزی شما در بهبود و استمرار این موفقیت‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

حسن دهمرده فرماندار زهک نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات دولت در این شهرستان ارائه و از حمایت‌ها و همراهی‌های ویژه استاندار محترم، معاونین استانداری و مدیران استانی در فرآیند توسعه این شهرستان قدردانی و برخی نیازمندی‌های شهرستان را نیز مطرح کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.