معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن تمام توان و عزم خود را برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات به کار برده، اما مردم با حضور پرشور خود توطئه دشمن را خنثی می‌کنند.

محسن حسین‌میرزایی رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در جمع متنفذین، معتمدین، بزرگان طوایف و روستاها، خانواده شهدا و ایثارگران لردگان با تاکید بر افزایش وحدت و همدلی مردم و مسئولان گفت: وفاق و همدلی زمینه‌ساز مشارکت حداکثری در انتخابات است و حاصل انتخابات باید افزایش وحدت و همدلی باشد.

وی با اشاره به چهار راهبرد مورد تاکید مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات شامل رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت همگانی افزود: مقام معظم رهبری در تمام ادوار در مورد انتخابات فرمایشاتی را بیان داشتند، اما در این انتخابات زودتر از تمام انتخابات و در ابتدای سال راهبرد‌ها را اعلام کردند که این امر اهمیت انتخابات پیش رو را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این دوره از انتخابات نخستین انتخابات در دولت سیزدهم است، اضافه کرد: دشمن بر انتخابات ۱۱ اسفند چشم دوخته است و تمام توان و عزم خود را برای حضور کمرنگ مردم به کار برده است، اما مردم با حضور پرشور در این دوره از انتخابات توطئه دشمن را خنثی می‌کنند.

حسین‌میرزایی گفت: مردم با حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات گامی موثر در راستای افزایش اقتدار و عظمت ایران اسلامی و افزایش عزت اسلام خواهند برداشت.

وی بر افزایش وفاق و همدلی بین تمام اقشار مردم در این دوره از انتخابات تاکید کرد و گفت: همه باید برای برگزاری انتخابات سالم و رقابت سالم ومشارکت حداکثری تلاش کنند.

حسین‌میرزایی اظهار کرد: لردگان شهرستان کاروان پیاده در دفاع مقدس با مردمانی متدین، متعهد، با محبت، و روحیه مهرورزی بالا و بسیاری شاخصه‌های مثبت دیگر است و بزرگان و ریش سفیدان این شهرستان نباید اجازه دهند برخی افراد با کار‌های مغایر با قانون نظم انتخابات را در این شهرستان به هم بزنند و برقراری امنیت و صیانت از آراء یک وظیفه همگانی است و برگزارکنندگان انتخابات نباید له یا علیه نامزد‌ها جبهه‌گیری کنند و باید بر اساس قانون بی‌طرف مطلق باشند.

وی ادامه داد: حفاظت از شعب اخذ رای و همچنین برقراری امنیت شعب در کنار نیرو‌ها نظامی و انتظامی، وظیفه همگانی است و باید از همه ظرفیت‌ها به خصوص ظرفیت ریش‌سفیدان و بزرگان در این جهت استفاده کرد و همچنین نامزدها، عامل به مُر قانون باشند، زیرا کسی که خود را نامزد قانونگذاری برای کشور کرده خود باید مقید به قانون باشد و همه را بخصوص طرفدارانش را به رعایت این مهم ترغیب کند.

حسین‌میرزایی گفت: متنفذین، معتمدین، بزرگان طوایف و روستا‌ها و ریش‌سفیدان لردگان تلاش کنند با وحدت و انسجام در این دوره انتخابات یک انتخابات سالم و بدور از تنش برگزار شود، همچنین برآیند نهایی انتخابات باید موجب وحدت و انسجام باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار