تیم فوتسال شاهین نوین نطنز نایب قهرمان مسابقات سوپر لیگ کشور شد.

تیم «شاهین نوین» نطنز در هفته سیزدهم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران با نتیجه ۲ بر یک در خانه تیم «ملی حفاری ایران» از سد این تیم گذشت و نایب قهرمان سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور شد.

در چارچوب هفته سیزدهم سوپرلیگ فوتسال بانوان ایران، تیم فوتسال شاهین نطنز در یکی از مهمترین دیدار‌های نیم فصل دوم مقابل تیم ملی حفاری ایران به پیروزی ۲ بر یک در خانه حریف رسید و یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها بعنوان نایب قهرمانی «سوپرلیگ فوتسال بانوان ایران» دست یافت.

تیم شاهین در بازی حساس امروز با گل‌های طناز آرمات و سحر زمانی حریف خود ملی حفاری را در اهواز شکست داد و با کسب ۳۰ امتیاز جایگاه دومی خود را در جدول رقابت‌ها تثبیت کرد.

تیم بانوان شاهین در ۱۳ دیدار انجام شده در سوپرلیگ فوتسال بانوان ایران ۱۰ بُرد و سه باخت در کارنامه دارد و با ۳۰ امتیاز ۴۱ گل زده و ۱۶ گل خورده و با تفاضل ۲۵ گل بهترین خط حمله را بعد از تیم «پالایش نفت آبادان» دارد.

در دیگر دیدار این هفته، نفت آبادان یک هفته مانده به پایان سوپرلیگ فوتسال بانوان، عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد. این تیم امروز در دیداری نزدیک و حساس با نتیجه ۲ بر یک سایپا را شکست داد و قهرمان شد.

هشت تیم، پالایش نفت آبادان، شاهین نطنز، زنان سایپا، زنان مس رفسنجان، ملی حفاری ایران، رایزکو صفادشت، مهر عظام و نوا آمل در سوپرلیگ فوتسال بانوان ایران حضور دارند که تیم شاهین نطنز تنها نماینده استان اصفهان در این رقابت‌هاست که یک هفته به پایان این رقابت‌ها، نایب قهرمان این جام شد.

هفتم بهمن در آخرین دیدار سوپرلیگ فوتسال زنان ایران ۲ تیم اول و دوم رقابت‌ها یعنی شاهین نوین نطنز و پالایش نفت آبادان در ورزشگاه کارگران نطنز به دیدار یکدیگر خواهند رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.