مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد از طرح تعویض ۱۴ هزار سند مالکیت دفترچه‌ای به کاداستری تا ۲۲ بهمن امسال خبر داد.

مهدی اقبال مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: طرح تعویض سند دفترچه‌ای با سند تک برگ کاداستری در قالب فعالیت‌های جهادی و نذر خدمت همکاران پرتلاش استان همزمان با هفته بسیج در سراسر استان آغاز شد و در قالب برنامه‌های «بهمن ۱۴۰۲ با ثبت اسناد یزد؛ هر روز یک امید تازه» اجرایی می‌شود.

او افزود: با توجه به اتمام مهلت تبدیل اسناد دفترچه‌ای و عدم ارائه خدمات به این نوع اسناد، تعویض اسناد دفترچه‌ای به کاداستری در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد با اشاره به اینکه اتمام اجرای این طرح همزمان با ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ۲۲ بهمن است، تصریح کرد: هدف ما در اجرای طرح تعویض ۱۴ هزار سند دفترچه‌ای، ارائه خدمت بی منّت، صادقانه و سریع به مردم استان یزد و اعلام اخبار امیدآفرین در جامعه است.

اقبال تأکید کرد: از سوی دیگر، این کار به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اجرای اهداف سند تحول و تعالی قضایی و قانون جامع حدنگار و نیز تحقق شعار قوه قضائیه مبنی بر امید آفرینی، ایجاد نشاط و تقویت امنیت قضایی و حقوقی در جامعه است.

او با بیان اینکه مصوبات مهمی در این خصوص در شورای قضایی و شورای حفظ حقوق بیت المال استان داریم، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم مستندسازی و قانون جامع حدنگار در سطح استان به نحو مطلوب انجام شود و مردم نیز امنیت قضایی و بهداشت حقوقی را با کاهش پرونده‌های محاکم قضایی مرتبط با دعاوی املاک، بصورت ملموس احساس کنند.

برچسب ها: سند تک برگ ، تعویض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.