مجموعه تفریحی در ضلع جنوبی تفریحگاه ساحلی علی کله و فاز دوم بوستان پرستو به زودی به بهره برداری می‌رسند

محمد عتبات اهوازی شهردار دزفول گفت: به منظور ایجاد فضای سبز و مکان های تفریحی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، یک مجموعه تفریحی در ضلع جنوبی تفریحگاه ساحلی علی کله و فاز دوم بوستان پرستو  به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع به زودی تکمیل و به مرحله بهره برداری می رسد.

او می‌گوید: این بوستان در خیابان امام خمینی جنوبی و در مجاورت میدان خلیج فارس واقع شده که شامل امکاناتی نظیر فضای سبز،زمین بازی کودکان و مسیر پیاده روی است.

شهردار دزفول در ادامه با بیان اینکه بزودی یک مجموعه تفریحی در ضلع جنوبی تفریحگاه ساحلی علی کله تکمیل و به مرحله بهره برداری می رسد، افزود: این مجموعه در مساحت ۳ هزار متر مربع و دارای امکاناتی مانند پارکینگ،فضای سبز،فضای پیاده روی،سرویس بهداشتی و رستوران است.

عتاب اهوازی ادامه داد:اهتمام مدیریت شهری معطوف بر نیاز شهروندان است، لذا به منظور ایجاد فضاهای مناسب جهت تفریح و تامین نشاط و شادابی شهروندان این پروژه ها در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

به گفته او اجرای طرح‌های عمرانی شاخص اصلی ترین دغدغه مسوولان و مردم دزفول است لذا شهرداری دزفول برای پاسخ به مطالبه مردم رویکرد عمرانی را در اولویت قرار داده است.

این مقام مسئول گفت: پروژه های بسیار خوبی در سطح مناطق شهرداری در دست اقدام است که با اجرای آنها تحول خوبی در سطح شهر دزفول، شاهد خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.