رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان گفت: ۳۳۴ نفر از داوطلبان در استان همدان تایید شده اند و تا ۲۰ بهمن نیز تعدادی اضافه خواهند شد.

حجت‌الاسلام جلال مرادی با بیان اینکه روز گذشته اعلام کردیم صلاحیت ۱۵ نفر از کاندیدا‌های نمایندگی مجلس در این دوره تایید شده است گفت: قبلا تعداد ۳۱۹ نفر تایید شده بودند که امروز تعداد به ۳۳۴ نفر رسیده است.

او با بیان اینکه صلاحیت ۱۶۴ نفر تایید یا احراز نشده بود و اعتراض کرده بودند گفت: صلاحیت ۱۵ نفر از این تعداد تایید شده که به ترتیب اسدآباد دو نفر، بهار و کبودراهنگ دو نفر، تویسرکان دو نفر، رزن و درگزین یک نفر، ملایر سه نفر، نهاوند یک نفر و همدان و فامنین چهار نفر هستند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان گفت: روز گذشته ما تاییدشدگان را اعلام کردیم و امروز نیز فرمانداران شهرستان‌ها به داوطلبین تایید شده موضوع را اعلام خواهند کرد.

مرادی گفت: در حال حاضر از ۵۲۴ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس که وضعیت آن‌ها در هیات مرکزی بررسی شده و البته یک نفر انصراف داد، صلاحیت ۳۳۴ نفر تایید شده است.

او در خصوص علت تایید صلاحیت افراد جدید گفت: این افراد در فرصت داده شده یعنی ۱۷ تا ۱۷ دی‌ماه اعتراض خود را ثبت و مدارک خود را بارگذاری کردند و اعضای شورای نگهبان نیز بررسی لازم را داشتند و حتی برخی از آن‌ها به شورای نگهبان دعوت شدند و نسبت به موضوعات توضیحاتی دادند که در نهایت تعدادی تایید شدند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان با اشاره به اینکه لیست نهایی را ۲۰ بهمن ماه اعلام خواهیم کرد گفت: کسانی که اعتراض کرده بودند و تا این لحظه تایید نشدند، بدین منظور نیست که تایید نمی‌شوند و احتمال زیاد صلاحیت عده‌ای هم احراز شود که تا ۲۰ بهمن ماه تایید می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار