مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد یک هدف نظامی مهم رژیم صهیونیستی را در جولان اشغالی هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق با تایید حمله به یک هدف نظامی در جولان اشغالی سوریه، اعلام کرد که این هدف گیری با استفاده از پهپاد دیروز شنبه انجام شده است.

براساس گزارش المیادین، در بیانیه‌ای که روز یکشنبه منتشر شد، مقاومت عراق تاکید کرد که این هدف قرار دادن بخشی از ادامه رویکرد مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، در حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به قتل‌عام‌های رژیم اشغالگر علیه آن است. 

مقاومت عراق در چارچوب حمایت از مردم فلسطین و مقاومت آنها، نزدیک به ۳ ماه است که عملیات خود را علیه پایگاه‌های آمریکایی در سوریه و عراق و علیه اهداف رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی انجام می‌دهد. در همین زمینه، ابوعلی العسکری، رئیس دفتر امنیتی گردان‌های حزب الله عراق، گفت: مقاومت اسلامی تا رسیدن به اهداف، به تخریب سنگر‌های دشمن ادامه خواهد داد.

رزمندگان مقاومت روز گذشته پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در غرب کشور را هدف حمله موشکی قرار دادند. منابع المیادین فاش کردند که این هدف گیری از چندین مسیر و با حداقل ۱۰ موشک سنگین، اصابت به پایگاه در حضور نیرو‌های آمریکایی انجام شده است.

این منابع، حمله و شدت انفجار‌ها راخشن ترین حمله مقاومت توصیف کردند. در پی این هدف قرار دادن، یک مقام آمریکایی تاکید کرد چندین تن از نظامیان داخل پایگاه آسیب مغزی دیدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
فاجعه است
آخرین اخبار