سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۵۲۰ کیلومتر عملیات آسفالتی در محور‌های مواصلاتی کرمانشاه خبر داد.

سید شهرام کهریزی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۵۲۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه شامل ۲۷۸ کیلومتر در محور‌های شریانی، ۱۲۷ کیلومتر در محور‌های فرعی و ۱۱۵ کیلومتر در محور‌های روستایی بوده که ۲۹۴ کیلومتر عملیات رگلاژی و ۲۲۶ کیلومتر آسفالت شده است .

وی درخصوص تناژ آسفالت مصرفی افزود: طی ۱۰ ماهه سال‌جاری ۵۷۸ هزار و ۴۲۹ تن آسفالت به صورت امانی و پیمانی مصرف شده، که از این تناژ، ۵۶۳ هزار تن پیمانی و بیش از ۱۵ هزار تن امانی بوده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی ۱۰ ماهه سال‌جاری ۵۸ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه روکش حفاظتی (اسلاری‌سیل)، ۴۳ کیلومتر لکه‌گیری آسفالتی صورت گرفته است.

کهریزی در خصوص عملیات آسفالتی در محور‌های روستایی گفت: ساخت و آسفالت ۸۲ کیلومتر از راه‌های روستایی و ۵۸ کیلومتر زیر سازی تا مرحله انجام پریمکت انجام شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت زیرساخت جاده‌ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی خاطرنشان کرد: مؤثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهداف ما مطالعه و فراهم کردن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

وی خاطرنشان کرد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی این اداره کل با هموطنان است و می‌تواند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و… را به صورت شبانه روزی مطرح و پیگیری کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.