️سرقت از بیماران بستری در بیمارستان!

فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقی که از بیماران بیمارستانی در شمال تهران سرقت می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ "بهزاد نوری" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از بیماران یکی از بیمارستان‌های شمال تهران، رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار ماموران زبده کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد پلیس پیشگیری تهران قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، عوامل آن یگان وارد عمل شده و پس از حضور در محل مشخص شد سارق یک مرد بوده که با مراجعه به اتاق بیماران و اتاق استراحت پرستاران، اقدام به سرقت کیف، تلفن همراه و وجه نقد آنان می‌نماید.

وی عنوان کرد: با پایش دوربین‌های شهری و اقدامات اطلاعاتی مشخصات ظاهری متهم شناسایی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در گام بعدی با داشتن این اطلاعات اقدام به گشت زنی در اطراف و فضای داخل بیمارستان کردند و موفق شدند روز گذشته سارق را در حالی که در اطراف تخت بیماران در حالی پرسه زنی بود مشاهده کنند و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کردند.

فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری تهران بیان داشت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس در تحقیقات ابتدایی به جرم خود و ۱۵ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متهم با تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
معتاد = سارق
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
ما موقع میریم بیمارستان که همه جامون میگردن بانک میریم میگن لطفا ماسک تون بکشین پایین که صورتتون ببینیم که صورتتون به عکس رو کارت ملی تون مطابقت داره یا نه انقد که به مردم عادی گیر میدین که به دزد ارازل اوباش گیر میدادین دولت محترم
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
اصلا این چجورییییی اومده تو بیمارستان با وجود این همه نگهبان اخه بیمار هم دزدیییی داره
آخرین اخبار