رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: عکاس جوان و خوش ذوق این شهرستان جایزه نشان نقره جشنواره بین المللی Wpe Award تحت عنوان جام جهانی عکاسی را کسب کرد.

رحیم بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: شمال شکیبایی، عکاس اهل این شهرستان دانش‌آموخته انجمن سینمای جوانان مهاباد است موفق به کسب نشان نقره بخش مستند مسابقه جهانی Wpe Award شد که به میزبان کشور فرانسه برگزار شده است.

وی ادامه داد: اثر این عکاس مهابادی با موضوع ReportagePhotography مربوط به چهره پیرزنی است که توانست این مقام را به خود اختصاص دهد.

بایزیدی اضافه کرد: این عکاس هنرمند مهابادی متولد سال ۱۳۷۵ و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی عمران است که کسب بیش از ۱۰ عنوان برتر عکس در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد با بیان اینکه این مسابقات سالانه در سه دوره برگزار خواهد شد، گفت: شکیبایی در مرحله دوم نیز با ارایه اثری با عنوان «عکاسی خیابانی» در همین جشنواره موفق به نشان نقره شده بود.

جشنواره بین‌المللی WPE Awards Europe در ۲۴ بخش مختلف در کشور فرانسه برگزار می‌شود که امسال حدود ۱۲ هزار عکاس آثار خود را از سراسر جهان به این جشنواره ارسال کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.