فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری پنج نفر از اعضای باند سرقت خودرو با هوشمندی ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

احمد ساکی از دستگیری اعضای باند سرقت خودرو در ملایر خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان ملایر در پی اطلاع از تردد مشکوک چند نفر در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران پس از حضور در محله مورد نظر و طی بررسی‌های صورت گرفته یک دستگاه خودرو پراید فاقد پلاک که قطعات آن باز و دچار سوختگی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: با بررسی کارشناسی صورت گرفته مشخص شد خودرو مورد نظر سرقتی است که در ادامه با انجام اقدامات ویژه پلیسی ماموران یک نفر متهم را در این خصوص شناسایی و دستگیر کردند.

ساکی گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به سرقت خودرو در یکی از شهرستان‌های همجوار با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کرد که ماموران پس از شناسایی آن‌ها و هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنان را نیز دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه ماموران در این ارتباط خریدار قطعات خودرو را نیز شناسایی و نامبرده را در مخفیگاهش به همراه قطعات سرقت شده خودرو مذکور دستگیر کردند گفت: تمام متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.