فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از بازداشت شدن زوجی که با تهدید و ارعاب و زور از دو شهروند سرقت کرده بودند خبر داد.

سرهنگ عباس عرب گفت: در پی وقوع اعلام یک مورد مفقودی تلفن همراه در کلانتری ۱۳ گلستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با بررسی‌های پلیس و اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد موضوع فقط مفقودی تلفن همراه نبوده بلکه شاکیه به علت ترس از اعلام سرقت تلفن همراهش توسط یک زوج خودداری کرده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: ب ماموران کلانتری ۱۳ در یک عملیات منسجم و سریع هر دو متهم را در منزلشان دستگیر و به کلانتری منتقل کردند و در بازجویی‌ها مشخص شد زن متهم پس از کسب اعتماد شاکی ، وی را به منزلشان دعوت کرده و در آنجا شوهرش با قمه و تهدید مدارک هویتی، وسایل ارزشمند، وجه نقد و تلفن همراه او را سرقت و وی را به شدت در خصوص مطرح کردن شکایت تهدید کرده است.

سرهنگ عرب با اشاره به اینکه این زوج به یک سرقت دیگر با همین روش اعتراف کردند افزود: تلاش پلیس برای شناسایی شاکی دیگر و همچنین سرقت‌های احتمالی دیگر متهمان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهمان مقادیر وسایل و مدارک سرقت شده شکات کشف و ضبط شد خاطر نشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.