مدیران باشگاه استقلال اقدامات لازم برای حل شدن حساب بانکی این باشگاه را انجام دادند.

تیم فوتبال استقلال همچنان با مشکلات عدیده مالی مواجه بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به مشکلات مالیاتی این باشگاه، که سالیان زیادی است با آن دست و پنجه نرم می‌کند، اشاره کرد. در واقع عدم پرداخت مالیات توسط مدیران گذشته باشگاه استقلال باعث شده بدهی انباشته سنگینی روی دست استقلالی‌ها باقی بماند.

بر همین اساس و با ارجاع به گذشته‌های نه‌چندان دور، زمانی که مصطفی آجورلو وارد استقلال شد با یک بدهی مالیاتی ۲۷۴ میلیارد تومانی مواجه شد که در آن زمان تلاش‌های مدیریت وقت باعث شد این مبلغ بدهی به ۷۷ میلیارد تومان کاهش پیدا کند. این در صورتی است که به تازگی و با پیگیری تیم مدیریتی جدید و لحاظ تمامی تخفیف‌ها، این بدهی حالا به مبلغ ۳۳ میلیارد تومان کاهش پیدا کرده که بلافاصله با پرداخت ۵ میلیارد تومان از سوی باشگاه استقلال باز هم این مبلغ کاهش پیدا کرده و به ۲۸ میلیارد تومان رسید. در این خصوص حالا خبر می‌رسد از آنجایی که استقلال جهت اخذ مجوز آسیایی نیاز به تفاهمنامه با سازمان امور مالیاتی دارد، قصد دارد عددی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان را نقدا به این سازمان پرداخت کرده و مابقی را به شکل اقساط به این اداره پرداخت کند تا اینگونه بدهی مالیاتی ۲۷۴ میلیاردی دهه‌های اخیر پرداخت و پرونده مختومه شود.

با این کار استقلال در خصوص مالیات جهت اخذ مجوز آسیایی برخلاف فصل گذشته مشکلی نخواهد داشت، ضمن اینکه با این اقدام حساب بانکی آبی‌ها نیز باز خواهد شد. از مرداد ماه سال جاری حساب باشگاه استقلال به خاطر بدهی به اداره مالیاتی مسدود شد و به نظر می‌رسد با این اقدام، این مشکل آبی‌ها نیز حل و فصل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار