معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: با افزایش بهره‌وری و چرخشی کردن برخی از مسیر‌ها میزان ضریب اشغال قطار‌های مسافری را از ۴۰ درصد به ۹۵ درصد افزایش داده‌ایم.

موسوی معاون مسافری شرکت راه آهن گفت:  شمارش مسافران در قطار‌های حومه‌ای و قطار‌های بین شهری  تغییری نداشته و در برخی از موارد  همزمان با پیشرفت‌های صورت گرفته شمارش مسافران به صورت سیستمی شده است.

او گفت: با توجه به جذابیت‌های راه آهن انتخاب اول مسافران در بخش بین شهری و حومه‌ای  راه آهن است که همین امر باعث افزایش تقاضا در بخش ریلی شده است.

معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: بالابردن بهره‌وری و چرخشی کردن قطار‌های مسافری باعث کسب رکورد‌هایی در سال ۱۴۰۱ و نیمه اول ۱۴۰۲ شده است.

او گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته ضریب اشغال قطار‌ها در برخی از مسیر‌ها کم بود که این قطار‌ها را جابه جا و مسافران آن‌ها را به عنوان مسافران بین راهی قرار داده‌ایم در نتیجه قطار‌هایی که ضریب اشغال آن‌ها را که ۴۰ تا ۵۰ درصد بود با افزایش بهره‌وری به ۹۰ تا ۹۵ درصد رساندیم.

وی افزود: در یک نگاه با برنامه ریزی مناسب در برخی از مسیر‌ها توانستیم مسافران بیشتری را با همان قطار‌ها جابه جا کنیم و با افزایش بهره‌وری و چرخشی کردن هم سعی کرده‌ایم مدت زمان برخی از قطار‌ها را در مبدا و مقصد کاهش دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار