کامیون حامل مشک‌های گازوئیل در توقیف پلیس هرمزگان

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از شناسایی و توقیف یکدستگاه کامیون بنز حامل مشک‌های گازوئیل و کشف ۱۸ هزار لیترسوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی حین کنترل خودرو‌های عبوری لاین ورودی "حاجی آباد-بندرعباس" به یکدستگاه کامیون بنز مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران جهت بررسی خودرو را متوقف و دربازرسی دقیق از داخل خودرو ۱۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق جاسازی شده در مشک‌های بزرگ کشف و در این رابطه راننده را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی ارزش سوخت‌های قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با بیان اینکه مقابله با قاچاق کالا و سوخت و مبارزه با قاچاقچیان با جدیت و بصورت شبانه روز در دستور کار بوده و با عاملان قاچاق با اقتدار و برابر قانون برخورد می‌گردد، گفت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و سوخت‌های قاچاق کشف شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان تحویل گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.