رئیسی گفت: دهه فجر باید مبنایی برای تبیین دستاورد‌های بزرگ ملت ایران باشد که با وجود همه فشار‌ها و تحریم‌ها و توطئه‌ها حاصل شده است.

سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز شنبه در جمع اعضای «ستاد گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی» ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای دوره‌های مختلف این ستاد در برگزاری هر چه بهتر جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، اجرای عدالت، مقاومت در برابر زیاده‌خواهان، توجه به خواست و اراده مردم، کارآمدی نظام اسلامی، دفاع از مظلوم، جایگزینی نظم ناعادلانه فعلی با نظمی عادلانه و دفاع از حقانیت ملت مظلوم فلسطین را از جمله آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست که در حد قابل قبولی محقق شده‌اند و افزود: گرامیداشت دهه فجر نیز در حقیقت، جشن و بزرگداشت این پیروزی‌ها و دستاوردهاست.

رئیس جمهور با تاکید بر جذابتر و غنی‌تر برگزار شدن مراسم دهه فجر بویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، اظهار داشت: با اینکه مراسم گرامیداشت دهه فجر به منظور بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ برگزار می‌شود، اما ما هر سال یک ۲۲ بهمن جدید داریم که ویژگی‌های خاص خود را دارد و یکی از ویژگی‌های مهم دهه فجر امسال موضوع اساسی جهان اسلام یعنی به اوج رسیدن جنایت ضد بشری صهیونیست‌ها علیه ملت مظلوم و مقاوم فلسطین است که امروز به مسئله اصلی همه جهان بشریت تبدیل شده است.

 رئیسی در ادامه اثبات حقانیت موضع جمهوری اسلامی ایران درباره ملت مظلوم و مقتدر فلسطین و نیز رویکرد انقلاب اسلامی در دفاع از مظلوم را از جلوه‌های مهم دهه فجر دانست و افزود: نفرت بی سابقه جهانی علیه موجودیت جعلی صهیونیستها، محصول مواضع و آرمان‌های انقلاب شکوهمند و نظام جمهوری اسلامی ایران درباره قطعیت پیروزی ملت فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی است که باید به عنوان یک پیروزی بزرگ و جلوه‌ای از جلوه‌های دهه فجر گرامی داشته شود.

 رئیس جمهور آشکار شدن ماهیت ظالمانه نظم و ساختار فعلی حاکم بر جهان را از دیگر آثار مقاومت ظفرمند فلسطینیان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان غربی اش برشمرد و گفت: این موضوع نیز یکی دیگر از جلوه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی است و همواره در شعار‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بر ظالمانه بودن نظم جهانی فعلی تاکید می‌شد.

رئیسی با اشاره به برگزاری دو انتخابات در اسفند ماه امسال به فاصله اندکی از سال روز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی دیگر از مهمترین جلوه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی توجه به اراده مردم است. جمهوری اسلامی در ۴ دهه گذشته همواره بر مبنای اراده و خواست مردم اداره شده و اساسا توجه به اراده مردم در این سرزمین مولود انقلاب اسلامی است.

رئیس جمهور دهه فجر را جلوه انسجام ملی، وحدت و یکپارچگی دانست و با بیان اینکه همه از هر سلیقه و نگاهی باید خود را صاحب این ایام بدانند، اثرگذاری و امیدآفرینی الگوی انقلاب اسلامی را از جمله دلایل حقد و کینه دشمنان نسبت به این انقلاب و نظام برآمده از آن دانست و خاطرنشان کرد: دهه فجر ترجمان ایجاد حس امید و قدرت در دل ملت‌هاست تا باور کنند که با توکل بر خدا و تکیه بر داشته‌ها و مبانی خود می‌توانند کار‌های عظیمی انجام دهند. از همین رو دهه فجر باید مبنایی برای تبیین دستاورد‌های بزرگ ملت ایران باشد که با وجود همه فشار‌ها و تحریم‌ها و توطئه‌ها حاصل شده است.

 رئیسی با اشاره به هجمه سنگین رسانه‌ای دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران، جهاد تبیین را از ابزار‌های مهم مقابله با شبیخون فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمن دانست و اظهار داشت: دشمن به دنبال رکود اقتصاد کشور بود، اما امروز شاهد آن است که رشد اقتصادی کشور از ۴ دهم درصد در ابتدای دولت سیزدهم به بیش از ۴ درصد رسیده و طبق گزارش مرکز امار ایران روند رشد اقتصادی در در شش ماهه اول امسال نیز تدام داشته است.

رئیس جمهور نفس خدمت‌رسانی عادلانه به همه مردم ایران و نه فقط مناطق برخوردار را نیز از مواهب و جلوه‌های انقلاب اسلامی برشمرد و بابیان اینکه، اشاره به دستاورد‌ها و پیشرفت‌ها  به معنای نبود مشکلات نیست خاطرنشان کرد: خواست مردم این است که عملکرد مسئولان با اهداف و آرمان‌های جلوه یافته در دهه فجر تطبیق کامل داشته باشد بنابراین باید تلاش کنیم  در حوزه تقنین با قانون گذاری کارآمد، در حوزه عمل با اجرای دقیق و صحیح کار‌ها و در عرصه قضاوت نیز امور مربوطه به گونه‌ای به انجام برسد که منجر به کارآمدی و گره‌گشایی باشد.

 رئیسی با اشاره به اظهارات مطرح شده در جلسه درباره اهمیت مسائل اقتصادی و تمرکز دشمن بر برخی مشکلات این عرصه اظهار داشت: دولت مردمی همه توان و تمرکز خود را برای رفع کاستی‌ها و تامین مطالبات مردم به کار گرفته و رسیدگی به عرصه اقتصاد و معیشت مردم را در اولویت قرار داده است تا بتواند با غلبه بر مشکلات ساختاری و مزمن اقتصادی و گره گشایی‌های اقتصادی و معیشتی، رفاه بیشتری در زندگی مردم ایجاد کند

رئیس جمهور همچنین با اشاره به ظرفیت بزرگ ایرانیان خارج از کشور دلبستگی عموم آن‌ها به کشور و انقلاب اسلامی توجه بیش از پیش به این بخش از جمعیت ایرانی اسلامی را خواستار شد.

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
دهه فجر مال مردم ایرانه ، شما بفکر قیمتها باش کمرمونو شکستن، اینهمه شعار قبل انتخابات چی بود ، چهار نامزد رئیس جمهور با ادعای فیلسوفی..... تا الان چکار کردید؟؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۳۰ دی ۱۴۰۲
بودجه برگزاری دهه فجر باید افزایش یابد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۳۰ دی ۱۴۰۲
من یه کارگرم امروز بخاطر رفتار کارفرما از کار اومدم بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۳۰ دی ۱۴۰۲
ای دولت عدالت ! چرا دیون فرهنگیان رو که از سال ۱۴۰۰ طلب دارن رو پرداخت نمیکنین مگه شما نمیگین حق الناس؟ پس چرا خودتان حقوق و معوقه های فرهنگیان رو به دیون میبرین؟ وقتی شما به اسم اسلام حق مظلوم رو پایمال میکنین ، از اروپا و آمریکا و انگلیس چه انتظار! حدود ۳۰ میلیون از حقوق بنده رو از سال ۱۴۰۰ بردین تو دیون آیا خدارو خوش میاد حق زن و بچه هامونو غصب کنین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۳۰ دی ۱۴۰۲
بزرگترین دستاورد دولت شما نابودی سرمایه مردم تو بازار سرمایه واسه کسری بودجه تورم فقر و کاشتن بذر بی اعتمادی نسبت به دولت شما هنوز نمیتونید قیمت سیب زمینی و پیاز رو. کنترل کنید دم از اقتصاد داغون میزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۳۰ دی ۱۴۰۲
کویک 400 ملیون .
چرا .
لطفا واردات رو ازاد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۳۰ دی ۱۴۰۲
قیمت خودرو که بالا بره همه چیز ها شروع به گران شدن میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۳۰ دی ۱۴۰۲
مردم جز بدختی و فقر و سختی دستاوردی نداشتن سفره واسه اقایان کوخنشین که الان کاخ نشین شدن باز شده اونها باید قدردان باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۳۰ دی ۱۴۰۲
تاحضرت امام ره بود دهه فجر بود بعد ارتحال امام الان شده دهه زجر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۳۰ دی ۱۴۰۲
سلام
تو رو قرآن قسمتون میدم با یارانه یه وام دیگه بدین خیلی گرفتاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۳۰ دی ۱۴۰۲
دستاوردها گرونی اختلاس بیکاری تورم و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۳۰ دی ۱۴۰۲
ده فجر مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۳۰ دی ۱۴۰۲
گوشت کیلویی 700000 تومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۳۰ دی ۱۴۰۲
وزیر صمت برکنار شود باید به دلیل بهم ریختگی بازار خودرو و تعلل در واردات خودرو کارکرده بازداشت و محاکمه بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۳۰ دی ۱۴۰۲
آره همه چی برا جیره خوارانت و و مدیران و امثال مسعولان سیر مثل خودت گل و بلبلیه . چجوریه شما و اطرافیانت که قبل انتخابات ادعاتون داشت گوش فلک را کر میکرد نباید پاسخگو باشید . قیمت گوشتو ماشین و مسکن و دلار حبوبات و اجاره مسکن و...که سر به فلک زده جیره خوارانت میدونند یعنی چه نه چون سر برج پول تو کارتشونه آنهم چند برابر کارگر . کارگر داره بیشتر زحمت میکشه یا شما نمایندگان و مدیران پشت میز نشین . لعنت خدا بر نمایندگان مجلس دولت و مسعولان شکم سیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۳۰ دی ۱۴۰۲
گوشت کیلویی ۵۷۰ هزار تومان
چای دبش ۳میلیارد دلار !
ساختمان متروپل و عملکرد بی نقص شهرداری ها
فیش ۴۱۲ میلیون تومانی یک جوانک به عنوان معاون صندوق پس انداز فرهنگیان
شاسی بلند در مجلس ( اوایل انقلاب فقط،پیکان بود . الان پیشرفت کرده ایم)
آقای طبری و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۳۰ دی ۱۴۰۲
امروز شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ هست که متأسفانه هیچ خبری از بن خواربار بازنشستگان نیست پس این بن خواربار بازنشستگان مربوط به ماههای تیر الی آذر ۱۴۰۲ وتفاوت بن خواربار از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس حداقل حقوق همانسال (بن خواربار بازنشستگان وکارکنان رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ ماهیانه باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد ) کی پرداخت میشود بازنشستگان دراین تورم ۵۰ درصدی نمیتوانند کمر خود را راست کنندمدیران مخابرات چاره اندیشی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۳۰ دی ۱۴۰۲
خوشا به حالتان بن می گیرید آموزش وپرورش که هیجی نمی ده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۳۰ دی ۱۴۰۲
۱۱:۵۹ ۳۰ دی ۱۴۰۲

از نظر شرعی و قانونی واجب است که دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره به مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور پیگیری، بررسی و رسیدگی کنند ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ کاری و اقدامی نکرده اند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۳۰ دی ۱۴۰۲
دیگه همه از یه کنار که مشکل ندارند پیاز داغشو زیاد کردی
آخرین اخبار