استاندار کرمانشاه با اشاره به جشن‌های ملی مذهبی پیش رو مانند، مبعث پیامبر (ص)، ایام دهه فجر، نیمه شعبان و انتخابات مجلس شورای اسلامی، از دستگاه‌های اجرایی خواست برنامه‌های این مناسبت‌ها را با امیدآفرینی، شادی و نشاط مردم برگزار کنند.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد دهه فجر استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، گفت : انقلاب اسلامی، انقلابی هویتی و هویت ساز است و در اجرای برنامه ها، هویت سازی یعنی ترکیب دیانت و سیاست باید به صورت متوازن در آن دیده شود.

استاندار کرمانشاه به مردمی بودن اجرای برنامه‌های دهه فجر، تاکید کرد و گفت: مردمی بودن به این معنا است که مردم در برپایی آن‌ها حضور و مشارکت داشته باشند، نه فقط بیایند و بنشینند.

وی دمیدن روح امیدواری و امید آفرینی در جامعه را یکی از مهم‌ترین جنبه‌های برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و گفت: در دهه فجر افتتاح پروژه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف مانند آبگیری از چند سد استان را در دستور کار داریم.

استاندار کرمانشاه از ادارات خواست، در زیباسازی شهری، تبلیغات محیطی، بهره برداری از پروژه ها؛ خلاقیت و اطلاع رسانی مناسب داشته باشند تا مردم خدمات نظام را بهتر بشناسند.

صحرایی با تاکید بر ادامه دار بودن برنامه‌های شادی بخش و امید آفرین دهه فجر تا برگزاری انتخابات؛ از ادارات خواست به هیچ عنوان در برگزاری برنامه‌های دهه فجر له یا علیه نامزد‌های انتخاباتی استفاده نشود، زیرا که این برنامه‌ها متعلق به کل مردم و نظام است نه شخص خاصی .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.