خشت‌های طلایی برای ساخت زائر سرای خراسان‌جنوبی در مشهد

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با اشاره به پروژه ساخت زائرسرای استان در مشهد گفت: شهروندان عزیز از سه شیوه می توانند در ساخت این زائرسرا مشارکت داشته باشند.

جوینده  رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با اشاره به پروژه ساخت زائر سرای محرومین بنیاد زائر امام رضا (ع) خراسان جنوبی در مشهد مقدس گفت: این زائر سرا در هشت طبقه با پنج هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا ساخته خواهد شد.

او افزود: در این زائر سرا برای ۵۰۰ نفر زائر امکان اسکان را فراهم خواهیم کرد.

جوینده با اشاره به اینکه تاکنون در سه طبقه کار کرده ایم و این پروژه همچنان ادامه دارد، یادآور شد: مردم عزیز هم استانی می‌توانند به صورت چهار شکل برای ساخت این پروژه مشارکت داشته است که یکی خرید تخت ویا سوئیت در این پروژه هست.

 رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: هر سوئیت دو تخته زائر سرا ۱۲۰ میلیون تومان قیمت زده شده که شهروند ما آن را خرید و بعد وقف برای استفاده محرومین می‌کند.

او  با بیان اینکه شیوه دوم مشارکت خرید متر زیربنایی است که هر متر زیر بنایی ۱۵ میلیون تومان است، اظهار کرد: شیوه سوم نیز خرید خشت‌های آسمانی است که هر خشت ۲۵۰ هزار تومان است.

جوینده بیان کرد: به صورت عمومی نیز هر شهروند خراسان جنوبی با پرداخت هشت هزار تومان در سال می‌توانند در ساخت این پروژه مشارکت داشته باشند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه پروژه زائر سرا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: ما هر طبقه را که بسازیم زیر بار خواهیم برد که مورد استفاده زائران قرار گیرد.

او تصریح کرد: برنامه‌ریزی ما بر این است که زائر سرا را از نظر امکانات در حد یک هتل سه ستاره و در شأن زائر حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) باشد.

جوینده بیان کرد: برخی از مردم ما تمایل دارند که در پروژه‌ای که در خود کشور عزیزمان انجام می‌شود مشارکت داشته باشند که به این عزیزان می‌گوییم خرسند می‌شویم که در این پروژه شاهد قدم‌های خیر شما باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.