نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

کار صدا و سیما در تسهیل شرایط برای مردم در موضوع انتخاب، قابل تقدیر است

آیت الله عبادی گفت: کار در صدا و سیما، کاری پر برکت، به خصوص در تسهیل شرایط برای مردم در موضوع انتخاب است.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار مدیرکل امور استان‌های صدا و سیما گفت: منتخبین مردم هستند که فردا تصمیم ساز و تصمیم گیر می‌شوند و در ابعاد مختلف سرنوشت ملت را رقم می‌زنند.

او با اشاره به اینکه صدا و سیما معمولا در موارد ویژه همچون انتخابات، راهیپیمایی ها، دفاع مقدس و ... خوب عمل کرده است افزود: صدا و سیما در این موارد آثار خوبی از خود به جا می‌گذارد، اما باید فراگیر شود.

آیت الله عبادی بیان کرد: تولیدات و آثار رسانه ملی، باید منافع مردم را در بر داشته باشد و در همه مسائل هدفمند باشد تا نتیجه کار باید به نفع نظامی باشد که مردم انتخاب کردند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اعلام اینکه رسانه ملی باید هم زبان و هم گوش مردم باشد ادامه داد: تولیدات صدا و سیما باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

او تصریح کرد: برنامه‌هایی همچون زندگی پس از زندگی که از تولیدات صدا و سیماست هدفمند و پژوهشی است و باید همه برنامه‌ها همین گونه هدفمند باشد تا افکار جوانان و نوجوانان با اینگونه برنامه‌ها تحکیم شود.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه اولویت‌هایی داریم که نقطه اصلی است اظهار کرد: این نقطه اصلی همان نقطه فاصله‌ای بین فرهنگ اسلامی و غربی است که آنان به دنبال باطل اند و پایبند به هیچ تعهدی نیستند و در نقطه مقابل مکتب انبیاست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه با ابزار‌های رسانه و اینترنت می‌توانیم به جهان خیلی از مسائل را تفهیم کنیم گفت: انتظار ما از رسانه ملی ساخت برنامه‌های هدفمند است.


بیشتر بخوانید


عابدینی معاون امور استان‌های صدا و سیما هم با اشاره به افتتاح کانال‌های انتخاباتی در خراسان جنوبی گفت: کانال‌های در نظر گرفته شده، زمینه سازی برای نامزد‌هایی هست که مایل هستند کمتر خرج و هزینه کنند.

او با تصریح اینکه نامزد‌ها می‌توانند از این کانال‌ها استفاده کنند و برنامه‌های خود را در اختیار مردم قرار دهند افزود: رسانه پیش از این فقط در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری این ظرفیت را داشت که اکنون این فرصت در انتخابات مجلس شورای اسلامی هم به وجود آمده است.

عابدینی با گفتن اینکه انتخابات در کشور‌های دیگر علیرغم ادعایی که دارند براساس رأی مردم نیست افزود: جمهوری اسلامی هم در زمان امام راحل و هم در زمان رهبری، رای مردم را حق الناس میداند و تا به الان روند بسیار خوبی را در انتخابات طی کرده است.

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای استان هم گفت: امروز کانال‌های انتخاباتی برای هر ۴ حوزه انتخاباتی در استان افتتاح می‌شود و این فرصتی است که رسانه در اختیار کاندیدا‌ها قرار داده است.

او افزود: با این کار رسانه، فرصت برابر برای نامزد‌ها فراهم می‌شود و برخی از حواشی به حداقل می‌رسد یا حذف می‌شود.

آینه دار ادامه داد: برای افتتاح این کانال‌ها در چند ماه گذشته اقدامات فشرده‌ای در استان انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.