شرکت ۱۹ تیم در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل گفت: ۱۹ تیم در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل شرکت کردند.

سیدمهدی حسینی با اشاره به برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: این رویداد با شرکت ۱۹ تیم در بخش‌های انیمیشن، اپلیکیشن و بازی‌های تلفن همراه در اردبیل برگزار شد.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل افزود: سطح تیم‌های شرکت کننده از نظر کیفی نسبت به سال قبل رشد قابل توجهی داشت و تیم‌های برگزیده علاوه بر تجلیل در همایش فعالین فضای مجازی و اختتامیه رویداد شرکت می‌کنند.

او به اهداف برگزاری این رویداد اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی و سازماندهی استعدادهای برتر در این حوزه است و از طرح ها و ایده‌های نو حمایت می‌کنیم.

حسینی افزود: هدف کلی تولید محتوای فراگیر و توزیع و انتشار این محتوا با رویکرد ملی و انقلابی جهت ایفای نقش مؤثری در جنگ نرم و جنگ شناختی دشمن است که ما بتوانیم مقابله مناسبی با دشمن داشته باشیم.

او در ادا مه بیان کرد: هماهنگی‌هایی با مسؤولان صورت گرفته است تا حمایت‌های کافی انجام شود و این رویداد به ۴۸ ساعت ختم نشده و استمرار داشته باشد؛ رشد و شکوفایی تیم‌های شرکت کننده، آموزش و توانمندسازی از برنامه‌هایی است که بعد از رویداد انجام می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.