معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: ۱۵۱ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در شهرستان نهاوند برای انتخابات مجلس در نظر گرفته شده است.

شهروز کیانی گفت: خوشبختانه از ابتدای شروع فرایند انتخابات در کشور، کار‌ها طبق برنامه و زمانبندی پیش رفته و فضای موجود نشان از برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان دارد. 

او گفت: همه باید در راستای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تلاش کنیم چراکه حضور مردم ضامن انقلاب و نظام است و آینده کشور و امنیت کشور را تضمین کرده و ایجاد قدرت و بازدارندگی می‌کند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: ۱۵۱ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در شهرستان نهاوند در نظر گرفته شده است.

کیانی برگزاری و تداوم دوره‌های مختلف آموزشی را برای عوامل اجرایی شعب از برنامه‌های ستاد انتخابات شهرستان عنوان کرد و گفت: تاکنون چند جلسه آموزشی برگزار شده که با کامل شدن عوامل اعم از بازرسان، اعضای اجرایی شعب و ناظران این جلسات مداوم ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه در شهرستان سه حوزه فرعی انتخابات تشکیل شده است گفت: حوزه اصلی در شهر نهاوند و سه حوزه فرعی در بخش زرین‌دشت، گیان و خزل تشکیل شده که در این حوزه کار‌های اجرایی هماهنگ با ستاد شهرستان پیگیری شده است.

 معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: در شهرستان نهاوند ۱۱۸ کاندیدا برای انتخابات نام‌نویسی کرده بودند که بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی هیات نظارت استان ۳۱ نفر تائید صلاحیت شده‌اند.
کیانی گفت: تعدادی از افرادی که صلاحیت آن‌ها مورد تائید قرار نگرفته درخواست بررسی مجدد از شورای نگهبان داشته‌اند که در صورت تغییر در وضعیت و تایید صلاحیت، این تعداد نیز وارد عرصه رقابت می‌شوند.

او با بیان اینکه دشمن درصدد کاهش میزان حضور مردم در انتخابات است گفت: یکی از برنامه‌های دشمن برای تاثیرگذاری در کاهش مشارکت، برجسته کردن مشکلات و القای ناامیدی بین مردم است تا از این طریق به اهداف خود دست یابد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: با وجود توطئه‌های دشمن، اما مردم هوشیار و بصیر همانطور که تاکنون در صحنه‌های مختلف حماسه آفریده‌اند، در انتخابات مجلس نیز خواهند درخشید و دشمن را ناامید خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار