مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی چهارمحال وبختیاری از توزیع ۲۵ هزار تن انواع کود‌های شیمیایی طی ۱۰ ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

محسن مهدوی اظهار داشت: این میزان شامل انواع کود‌های کشاورزی ازته، فسفاته و پتاسه می‌باشد.

وی افزود: بر اساس سهمیه‌بندی وزارت جهاد کشاورزی امسال باید ۳۲ هزار تن کود در استان توزیع شود و تا کنون ۷۵ درصد این برنامه‌ریزی محقق شده است.

مهدوی اضافه کرد: از این میزان ۱۷ هزار و ۹۲۰ تن ازته، سه هزار و ۹۶۰ تن فسفاته و سه هزار و ۵۷ تن پتاسه است که با هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها توسط ۴۵ کارگزار فعال فروش نهاد‌ه های کشاورزی از طریق صدور حواله در سامانه پایش توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


وی گفت: امسال بیش از ۵۹ هزار و ۶۳۳ فقره حواله الکترونیک برای ۵۴ محصول زراعی و باغی صادر شده که این تعداد شامل ۴۲ هزار و ۱۱۲ حواله برای محصولات زراعی و ۱۷ هزار و ۵۲۱ فقره برای محصولات باغی می‌باشد.

مهدوی عنوان کرد: سامانه پایش مواد کودی امکان رصد، کنترل سریع و به روز نوع کود، مقدار و افراد تحویل گیرنده را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: کود‌های یارانه‌ای موجود در انبار استان قبل از توزیع آزمایش و آنالیز می‌شود و کشاورزان می‌توانند با اطمینان کامل از این کود‌ها که با برند شرکت خدمات حمایتی کشاورزی عرضه می‌شود استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۳۰ دی ۱۴۰۲
هنر می کنید سم تزریق می کنید به مردم!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار