سرپرست شهرداری کرمان گفت: شیوۀ کار مطلوب در شهرداری کرمان انقلابی و جهادی است که باید با اهتمام جدی مدیران شهری برای وضعیت شهر زمان گذاشته شود.

 محسن تویسرکانی در حاشیه‌ی بازدید امروز جمعه ۲۹ دی‌ماه، از برخی نقاط شهر که معاونان شهردار و برخی مدیران شهرداری نیز حضور داشتند، گفت: تک تک مدیران شهری، باید در فرصت باقی‌مانده تا پایان سال، با تکیه بر شیوه‌ی جهادی و به‌صورت تمام وقت، برای پیشبرد پروژه‌های شهری و کار‌های باقی‌مانده در شهر، زمان بگذارند.

وی مدیران شهری را افرادی توانمند دانست و گفت: باید کاری کنیم که این توانایی، در خور شأن شهر و مردم کرمان، به منصه ظهور برسد.

سرپرست شهرداری کرمان، با بیان اینکه هرکدام از نیرو‌های شهرداری وظیفه دارند وضعیت کار خود را با رزمندگان دفاع مقدس مقایسه کنند، گفت: اکنون، جبهه جنگ ما، ساختن و آبادانی شهرمان است، با این تفاوت که در امنیت و آسایش کار می‌کنیم؛ بنابراین، باید برای جبران آن، در راستای آبادانی شهر بیشتر بکوشیم.

تویسرکانی، با تأکید بر اینکه تک‌تک نیرو‌های شهرداری باید برای جبران عقب‌ماندگی‌ها تلاش کنند، گفت: شهروندان کرمانی، باید حضور مدیران و همکاران حوزه‌های مختلف شهرداری و نارنجی‌پوشان را در شهر احساس کنند.

وی با بیان اینکه کلید شهر دست ما نیرو‌های شهرداری است، اظهار داشت: همه‌ی ما باید حرفه‌ای کار کنیم و فرآیند اقدامات و اجرای پروژه‌ها را به کوتاه‌ترین زمان ممکن برسانیم.

 سرپرست شهرداری کرمان در این بازدید، بر سرعت بخشیدن به بهسازی ورودی شهر از سمت بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (جاده تهران)، جمع‌آوری خاک و نخاله و زباله ورودی‌های شهر، سرعت‌بخشیدن به لکه‌گیری حفاری‌های فیبر نوری تا دهه فجر، بهبود وضعیت فضای سبز و درختان شهر، بهسازی سرویس‌های بهداشتی عمومی شهر تا عید نوروز، پایان‌یافتن پیاده راه رو به روی تالار فرهنگ و هنر کرمان در بلوار «شهید صدوقی» تا دهه فجر، بهبود وضعیت ایستگاه‌های اتوبوس، و تعیین‌تکلیف املاک باقی‌مانده در مسیر غربی خیابان «بهمنیار» به میدان «آزادی» و بهبود وضعیت این مسیر، تأکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار