سخنگوی وزارت خارجه پاکستان تاکید کرد که کشورش نمی‌خواهد اختلافات با ایران را تشدید کند.

ممتاز زهرا بلوچ به بلومبرگ گفت: ما بار‌ها گفته‌ایم که ایران، کشور دوست است و خواهان تشدید تنش با آن نیستیم و مواضع مشابهی از سوی تهران می‌بینیم.

 پس از تیرگی روابط دو کشور همسایه به دلیل حملات موشکی، دیپلمات‌ها «از واشنگتن تا پکن» از پاکستان و ایران خواستند تا از تشدید تنش خودداری کنند.

پیش از این وزارت امور خارجه پاکستان ادعا کرد که ارتش این کشور «لانه‌های تروریست‌ها» را در استان سیستان و بلوچستان ایران هدف قرار داده است. اسلام آباد تاکید کرد «پاکستان به حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران احترام کامل می‌گذارد. تنها هدف از آن اقدام دستیابی به امنیت و منافع ملی پاکستان بوده است.»

سه شنبه گذشته رسانه‌های رسمی ایران از حمله موشکی ایران به پایگاه‌های گروه تروریستی جیش العدل در پاکستان خبر دادند. این یک روز پس از حمله موشکی و پهپادی نیرو‌های مسلح ایران به پایگاه‌های سازمان جیش الظلم (العدل) در خاک پاکستان صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
پاکستان پشت پرده فعالیت تروریست ها در مرز ایران بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
ائتلاف تحت رهبری آمریکا طی بیانیه‌ای رسما اعتراف کرد که از سال 2014 تاکنون، بیش از 1300 غیرنظامی را در عراق و سوریه به قتل رسانده است.

ائتلاف تحت رهبری آمریکا علیه داعش دیروز با صدور بیانیه‌ای، رسما اعتراف کرد که جنگنده‌ها و نظامیان این ائتلاف از سال 2014 تاکنون، بیش از 1300 غیرنظامی را در عراق و سوریه به قتل رسانده‌اند. هر چند بر اساس گزارش منابع عراقی و سوری، شمار غیر نظامیانی که قربانی حملات ائتلاف شده‌اند، بسیار بیشتر از تعداد ذکر شده است، ولی این آمار که رقم بالایی است، را خود ائتلاف مذکور رسما منتشر کرده است.
«دوناتلا رویرا» یکی از مشاوران ارشد سازمان عفو بین‌الملل، ائتلاف بین‌المللی تحت رهبری آمریکا را به دلیل انکار تعداد واقعی تلفات غیرنظامیان در عراق و سوریه، مورد انتقاد قرار داد. جنگنده‌های آمریکایی بیشتر از همه ، در شهرهای «موصل» عراق و «رقه » سوریه مرتکب جنایت علیه بشریت شده‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۳۰ دی ۱۴۰۲
چرا ایران در پاکستان عملیات انجام داد؟ چون به خاطر که
ایران از سال 2001 تاکنون هزاران بار به پاکستان جنایتکار درباره تروریست‌ ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش هشدار داده بود ولی اما متأسفانه دولتمردان و مسئولان و ارتش پاکستان درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند و توجهی نمی کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۳۰ دی ۱۴۰۲
پس برای چی سفیر ما رو ممنوع الخروج کردین ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۳۰ دی ۱۴۰۲
پاکستان جنایتکار با طالبان درگیر شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۳۰ دی ۱۴۰۲
عربستان در شرق کشور به اشرار کمک‌ مالی و اطلاعاتی می‌کند
ما شکی نداریم همه کشورهای استکباری به دنبال بروز اتفاقات ناخوشایند در ایران هستند و در این زمینه هزینه زیادی انجام می‌دهند. به عنوان نمونه عربستان در شرق کشور مستقر شده و به اشرار کمک‌های مالی و اطلاعاتی می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۳۰ دی ۱۴۰۲
موافقم . اشتباها مخالف زدم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۳۰ دی ۱۴۰۲
دیگر هیچ کس در اسلام آباد نمی تواند بر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی گروه تروریستی جیش العدل و سایر گروه های تروریستی سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در پاکستان نمی تواند بر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی گروه تروریستی جیش العدل و سایر گروه های تروریستی سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۳۰ دی ۱۴۰۲
سپاه گروهک تروریستی جیش الظلم مورد حمایت آمریکا و متحدانش را در خاک پاکستان می زند ولی اما ارتش پاکستان هم مردم مظلوم را در استان سیستان و بلوچستان ایران می زند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۳۰ دی ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار در این مدت 21 سال در افغانستان هزاران بار به خاک پاکستان به بهانه مبارزه با تروریسم و القاعده تجاوز و حمله هوایی کرد ولی اما هیچ کسی هم در پاکستان اعتراض نکرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۳۰ دی ۱۴۰۲
حمله رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در دمشق با قطعنامه و مجوز رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۳۰ دی ۱۴۰۲
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
فوری؛ حمله وحشیانه اسرائیل به سوریه/ دنیا فقط در مورد جنایت، تجاور و حمله اسرائیل به سوریه از سال 2011 تاکنون سکوت کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۳۰ دی ۱۴۰۲
لانه‌های تروریستی در شهر سراوان استان سیستان و بلوچستان 100 درصد فقط دروغ است.
لانه‌های تروریستی در خاک سیستان و بلوچستان پاکستان بوده است و نه شهر سراوان استان سیستان و بلوچستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۳۰ دی ۱۴۰۲
«هفت نکته در باب منطق استراتژیک اقدام ایران علیه گروه تروریستی جیش الظلم
۱. عملیات در پاکستان یک اقدام دفاعی پیشدستانه، ضد تروریستی و هدفمند بود. یک گروه تروریستی آماده عملیات مشاهده شد. تهدید قریب الوقوع بود. جغرافیا و زمان محدودیت ایجاد می کرد. عدم اقدام فوری قطعا جان بسیاری از شهروندان و سربازان وطن را به خطر می انداخت و فاجعه ای بدتر از راسک و کرمان را ایجاد می کرد. دولت جمهوری اسلامی از اقدام قاطع و به موقع نیروهای مسلح تقدیر می کند.
۲. انتظار جمهوری اسلامی ایران از کشور همسایه عمل به تعهدات امنیتی و برخورد با اینگونه تهدیدها که تحت هدایت سرویس های اسرائیل و انگلیس عمل می کنند بود. ما همچنان آماده تقویت چارچوب همکاری های دو جانبه میان ایران و پاکستان هستیم.
۳. این عملیات گامی مهم در راستای ارتقای سطح بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است و به لحاظ دکترینی مبتنی بر مفهوم دفاع پیش دستانه/ روبه جلو ولی بدون استقرار نظامی است. بازدارندگی در مقابل گروه های تروریستی متفاوت از سطح بین دولتی است و حتی گاهی بخاطر پیچیدگی های آن، نیازمند کنش فعال و مبتنی بر عملیات های اطلاعات پایه امکان پذیر است. اگر چه همکاری های امنیتی در این زمینه اولویت ایران است.
۴. هدف عملیاتی ما تروریست ها هستند و نه کشور دوست و برادر پاکستان. در این میان باید مراقب اخبار جعلی بود که هدفشان تحریک ملت ایران یا پاکستان است بود. از آن جمله می توان به برخی اخبار دروغ مبنی بر حمله با جنگنده و موشک اشاره کرد اما در عمل چیزی جز پهپاد سبک و کوچک که در جدار مرزی عمل کردند نبود. فیلم قطعات آن پهپادها موجود است.
۵. جمهوری اسلامی ایران همواره نشان داده است که قدرتی امنیت ساز است ازجمله به این علت که هیچگاه اجازه نداده که نگرانی احتمالی همسایگان به جایی برسد که همسایه ای مجبور به اقدام شود. دیگران هم باید از این الگوی رفتاری سرمشق بگیرند.
۶. اولویت جمهوری اسلامی دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین است، ولی دچار حواس پرتی استراتژیک نمیشود. حمایت از غزه به معنی بی توجهی به امنیت مردم از مدیترانه و قفقاز تا شبه قاره و جنوب خلیج فارس نیست.
۷. سیاست همسایگی و همگرایی سیاست موفق و اعتمادسازی بوده است. اکنون نیز در چارچوب همین سیاست، گفتگوهای مثبت و سازنده ای با مقامات پاکستانی در جریان است و چشم انداز همکاری ها را مثبت می‌بینیم.»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۳۰ دی ۱۴۰۲
اقلیم کردستان عراق از سال 1982 تاکنون مقر اصلی همه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است ولی اما متأسفانه مسئولان بی ادب اقلیم کردستان عراق جنایتکار هم تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۳۰ دی ۱۴۰۲
طبق فرمایش شما ، چون بی ادب هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۳۰ دی ۱۴۰۲
۱۰:۴۰ ۳۰ دی ۱۴۰۲
دولت پاکستان خودش می داند پایگاه و مقر اصلی گروهک تروریستی جیش الظلم و سایر گروه های تروریستی در خاک پاکستان است و هم آمریکا و متحدانش از آنها همه جانبه حمایت می کنند.
ارتش پاکستان خودش می داند پایگاه و مقر اصلی گروهک تروریستی جیش الظلم و سایر گروه های تروریستی در خاک پاکستان است و هم آمریکا و متحدانش از آنها همه جانبه حمایت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۳۰ دی ۱۴۰۲
۱۰:۴۳ ۳۰ دی ۱۴۰۲
دولت پاکستان بابت حضور تروریست ها در خاک پاکستان از برخی کشورهای عربی کمک مالی دریافت می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۳۰ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که آیا حضور نیروهای ائتلاف بین المللی جنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکار از سال 2014 تاکنون در خاک سوریه و عراق با مجوز بوده است.
و این در حالی است که نیروهای ائتلاف بین المللی جنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکار از سال 2014 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در عراق و سوریه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۳۰ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که آیا حضور نظامی آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون در خاک سوریه با مجوز بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۳۰ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که آیا حضور نظامی ترکیه از سال 2011 تاکنون در شمال سوریه و هم شمال عراق با مجوز بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۳۰ دی ۱۴۰۲
ایران تروریست ها را می زند ولی اما پاکستان هم مردم مظلوم را می زند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۳۰ دی ۱۴۰۲
خاک پاکستان از سال 1982 تاکنون مقر اصلی گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است ولی اما متأسفانه دولتمردان و مسئولان پاکستان هم تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۳۰ دی ۱۴۰۲
حضور آمریکا به همراه انگلیس در منطقه از سال 2001 تاکنون جنگ و مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان نیست و تاکنون هم نبوده است.
حضور آمریکا به همراه انگلیس در منطقه از سال 2001 تاکنون 100 درصد فقط جنگ و مبارزه با سپاه و هم حکومت نظام جمهوری اسلامی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۳۰ دی ۱۴۰۲
آمریکا و انگلیس با کدام قانون و مجوز به عراق و لیبی در سال 2003 تجاوز و حمله کرده اند و تاکنون بیش از 999 هزار نفر مردم مظلوم بی دفاع و بی گناه عراق و لیبی را قتل عام کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۳۰ دی ۱۴۰۲
آمریکا، غرب و ناتو با کدام قانون و مجوز به افغانستان تجاوز و حمله کرده اند و در این مدت 21 سال بیش از 999 هزار نفر مردم مظلوم بی دفاع و بی گناه افغانستان را قتل عام کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۳۰ دی ۱۴۰۲
اسرائیل و آمریکا با کدام قانون و مجوز به غزه تجاوز و حمله کرده اند و تاکنون بیش از 25 هزار نفر مردم مظلوم بی دفاع و بی گناه غزه را قتل عام کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۳۰ دی ۱۴۰۲
اسرائیل به کدام قانون و مجوز از سال 2011 تاکنون به سوریه و هم لنبان حمله و تجاوز می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۳۰ دی ۱۴۰۲
ترکیه با کدام قانون و مجوز به عراق و هم سوریه حمله و تجاوز می کند.
آمریکا با کدام قانون و مجوز به یمن حمله و تجاوز می کند.
انگلیس با کدام قانون و مجوز به یمن حمله و تجاوز می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۳۰ دی ۱۴۰۲
تجاوز و حمله ترکیه به شمال سوریه و هم شمال عراق آیا با مجوز بوده است.
سوال اینجاست که آیا حضور آمریکا و هم انگلیس از سال 2003 تاکنون در عراق با مجوز بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۳۰ دی ۱۴۰۲
ایران دوباره به تروریست های پاکستان با جنگنده و موشک حمله کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۳۰ دی ۱۴۰۲
دولت پاکستان بابت حضور تروریست ها در خاک پاکستان از برخی کشورهای عربی کمک مالی دریافت می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۳۰ دی ۱۴۰۲
دولت پاکستان خودش می داند پایگاه و مقر اصلی گروهک تروریستی جیش الظلم و سایر گروه های تروریستی در خاک پاکستان است و هم آمریکا و متحدانش از آنها همه جانبه حمایت می کنند.
ارتش پاکستان خودش می داند پایگاه و مقر اصلی گروهک تروریستی جیش الظلم و سایر گروه های تروریستی در خاک پاکستان است و هم آمریکا و متحدانش از آنها همه جانبه حمایت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۳۰ دی ۱۴۰۲
وحشی‌گری اول از ایران بوده. بدون هماهنگی به خاک یه کشور دیگه موشک پرتاب میکنه.
ارسال پاسخ
ایران از سال 2001 تاکنون هزاران بار به پاکستان جنایتکار درباره تروریست‌ ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش هشدار داده بود ولی اما متأسفانه دولتمردان و مسئولان و ارتش پاکستان درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند و توجهی نمی کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۳۰ دی ۱۴۰۲
پاکستان دیگه عراق و سوریه نیست ، یکی بزنی جوابشو میده ، قدرت نظامیه ، بمب اتم هم که داره ، ضمنا مگه ایران سامانه پدافند نداره که هر ننه قمری موشک میزنه سمت ایران
Iran (Islamic Republic of)
علی کدخدائی
۰۸:۳۱ ۳۰ دی ۱۴۰۲
خاک بر سر ما که یک کشور کثیف و بی شرف که لانه وهابیت و تروریست و طالبان و داعش هست برای ما خط و نشان می کشد
قطع ارتباط دیپلماتیک و همراستا شدن با هند برای مسئله کشمیر کمترین تو دهنی به این کثافتهای می باشد
قطع روابط دیپلماتیک با کشوری که هیچ نفعی برای ما ندارد بهترین کار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۳۰ دی ۱۴۰۲
کاملا مشخصه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۳۰ دی ۱۴۰۲
چطور ایران با این همه ادعا نتونسته این حمله پهبادی رو رصد کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۳۰ دی ۱۴۰۲
بهتر است پاکستان عاقل باشد و پایگاه تروریستها نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۳۰ دی ۱۴۰۲
دیگه تشدید شد باید هر پاکستانی که از مرز قاچاق وارد می شود را به درک واصل کرد
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۰۷:۲۳ ۳۰ دی ۱۴۰۲
پاکستان موظف است که تروریستها را در داخل خاکش پناه ندهد و اگر اینگونه رفتارها را انجام بدهد خودش زیان خواهد دید
پاکستان اگر همسایه است نباید پناهگاه تروریستها شود و هر اقدامی در صورتیکه پایگاه تروریستها شود توسط سپاه توجیه پذیر خواهد بود
چه بسا ارتش ایران هم جواب گستاخی پاکستان را بدهد
به چند بمب اتم خود هم ننازد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۳۰ دی ۱۴۰۲
از وفور عملیاتهای تروریستی از خاک پاکستان پیداست
United States of America
ناشناس
۰۴:۴۳ ۳۰ دی ۱۴۰۲
اسلام اباد باید از طریق شلیک ۱۰۰۰ موشک سجیل و شهاب و غیره بطور همزمان هدف قرار بگیره تا دیگه فکر حمله به کشور قدرتمندی مثل ایران رو نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۱ ۳۰ دی ۱۴۰۲
تروریست ها رو نزدن
بلکه پیام به تهران خواستن بدن اونا هم قشنگ فهمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۳۰ دی ۱۴۰۲
فعلا برو تروریست‌های کشورت جمع کن بعد بیا حرف بزن
دلارایی سعودی نمیزاره که کاری بکنید
پس ایران اقدام میکنه
خوب کاری هم میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۳۰ دی ۱۴۰۲
پس تروریست پرور نباش وبا تروریستهای اسرائیلی برخورد کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۹ دی ۱۴۰۲
سوالی که ذهن مردم رو درگیر کرده اینه که چرا بعد از آنکه سپاه به مقر تروریستها حمله کرده و بعد از آن که پاکستان تروریست پرور گفت جواب این تعرض اشکار را می دهد هیچ کسی کاری نکرد و پدافند ایران نسبت به نفوذ جنگنده های پاکستانی و موشکهای آنها واکنشی نشان نداد آیا پدافند ایران فقط برای موشک و هواپیماهای امریکا و غرب واکنش نشان می دهد و فقط در برابر آنها از مردم دفاع می کند؟ یا پردافند ایران انطور که این مسئولان از آن تعریف و تمجید می کنند واقعا نیست؟
Netherlands
ناشناس
۱۳:۱۵ ۳۰ دی ۱۴۰۲
پدافند ایران برای حمله کشورهای دوست آزاد هست یعنی اگه فلسطین و پاکستان و لبنان به ایران حمله موشکی کنند ایران اجازه فرود میده
Iran (Islamic Republic of)
امین الله
۲۲:۵۷ ۲۹ دی ۱۴۰۲
ایران می زند پاکستان می زند نتیجه اش بالارفتن قیمت ارز و گرانی کجای دنیا اقتصاد اینطوری تعریف شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۹ دی ۱۴۰۲
قد این حرفها نیستی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۹ دی ۱۴۰۲
نه تو رو خدا بیایید داخل دم در بده غلط میکنید تا نیروهای امنیت عزیز کشورمون دمار از روزگارتون درارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۹ دی ۱۴۰۲
پاکستان خودش پرورش تروریستی هست در جهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۹ دی ۱۴۰۲
بهتر است برای مبارزه با تروریسم با هم همکاری کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۹ دی ۱۴۰۲
در حد و اندازه ای نیستین که خودتان را با ایران بگیرین.تمام فتنه ها و شرارت‌ها ترور در منطقه از ناف پاکستان میاد بیرون بعد انتظار دارین دستتون رو بفشاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۹ دی ۱۴۰۲
گوه خوردی بعد انکارش میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۹ دی ۱۴۰۲
ایران و عراق و پاکستان و افغانستان باید تیم های مشترک برای حذف تروریست ایجاد کنند. نمی شه که همیشه ایران هزینه بده. هم جان مردم ایران در خطر باشه و هم وقتی موشک حواله تروریست می کنیم اعتراض هم داشته باشند.
اتحادیه عرب هم باید از ایران بابت اینهمه هزینه ای که برای دفع تروریست می کنه تشکر کنه نه اینکه بیانیه دشمن شاد کن بده.
خدایا خودت ایران رو حفظ کن.
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۰:۱۱ ۲۹ دی ۱۴۰۲
انطور که بویش می اید در پشت پرده توافقی رخ داده است بدرود اینجاست که می گویند سیاست پدرو مادر ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۹ دی ۱۴۰۲
از اینکه فی الفور ما رو زدین پیداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۹ دی ۱۴۰۲
اگر از نیروهای سپاه باشند اشکالی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۹ دی ۱۴۰۲
هیچوقت حرف یه داعشی رو قبول نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۹ دی ۱۴۰۲
از ممنوع الخروج کردن سفیر ما و بمباران ییجاتون پیداست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۵۶ ۲۹ دی ۱۴۰۲
اگه قصد و هدف شما پاکستانی های دورو و حزب باد تنش و جنگ با کشور عزیزمان ایران بزرگ نبود و نیست پس چرا بدون هماهنگی با مسئولین و مقامات کشورمان به موشک و پهباد به خاک مقدس وطن عزیزمان حمله کردید و حاکمیت کشور عزیزمان ایران بزرگ و سرافراز را نقص کردید پس کمتر دورویی کنید و دروغ بگویید که بیشترین لانه تروریست های دنیا در خاک کشور شما پاکستانی های تروریست وجود دارد که صددرصد با اکثر این تروریست ها همکاری می کنید و با پناه دادن به این تروریست ها باج اونم به دلار می گیرید که ان‌شاءالله لعنت و نفرین خداوند بزرگ به شما ای پاکستانی های حامی تروریست و خود تروریست.
(( لعنت الله اهل الظالمین من الاولین والآخرین ))
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۸:۵۳ ۲۹ دی ۱۴۰۲
وقتی اون همه جوونای ما تو مرز شهید شدن و وزیر کشور ما میگفت که یه درگیری جزئی(!!!) بود و حل شد؛ الان باید انتظار این رفتار و از کشور پاکستان داشته باشیم
تلویزیون ما هم همیشه سریع یه گزارش پخش میکنه که همه چی مرتبه و مرزها باز هست و کامیون ها دارن میرن و میان و از این خود شیرینی ها ... چرا ؟!
آقا یه تهدید کنین یه دیپلمات و اخراج کنین و ضرب الاجل بدین و ...

سالهای ساله که گروهک های تروریستی از خاک پاکستان حمله میکنن ضربه میزنن و به داخل مرز پاکستان فرار میکنن و از سمت ایران اقدام دیپلماسی جدی صورت نمیگرفته و الانم این نتیجه سیاست های غلطه کشور ماست که نمیتونن پاکستان و سر جاش بنشونن ....
Germany
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۹ دی ۱۴۰۲
چرا پاسخ نمیدید به این همه سوال مردم؟

از کجا باید بفهمیم چه خبره؟؟؟؟
همش سکوت سکوت سکوت...

تا کی با این سکوت ها میتونید روی صبر مردم سوار باشید؟
ما حقمون است که بدونیم:

1- اون ۷ یا ۹ نفر غیر طبعه مال چه کشوری بودن؟

2- چرا تو ایران بودن؟

3- چه کار کرده بودند؟

4- چرا مردم پاکستان خبر نداشتن؟

5- چرا دولت پاکستان به بچه و زن میگه تروریست؟

6- چرا پدافند ایران کار نکرد؟

7- چرا دولت پاکستان حاضره با ایران سرشاخ بشه اما یه بالای چشمت ابروست به جیش الظلم نگه؟

8- چرا وقتی به قول خودشون اشراف اطلاعاتی دارند که این ۷ یا ۹ نفر در ایران کجا بودند، خودشون رو به بی اطلاعی میزنند از اینکه جیش الظلم کجا لانه ساخته؟

9- و ... ... ... ده ها سوال دیگه که تو ذهن مردم هست اما فعلا که کسی جرات حرف نداره و طبق معمول با سکوت فقط میروید روی اعصاب مردم...
Netherlands
ناشناس
۱۳:۲۰ ۳۰ دی ۱۴۰۲
جواب سوال 7 رو من میدونم چون پاکستان از نا امن بودن بلوچستان ایران خوشحال هست اینجور هندیها نمیان تو بندر چابهار ما سرمایه گذاری کنند و بندر خودشون که چینیها سرمایه زیادی آوردن بی رقیب میمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۹ دی ۱۴۰۲
منشا تشدید تنش خودتان هستید جناب پاکستان .
بیست سال است که ایران به شماها در مورد حضور تروریستها به شما هشدار داده.
یعنی شماها دویست سیصد تروریست را نمی توانید جمع کنید یا علت دیگری دارد.
Germany
Mohiedfin
۱۸:۱۸ ۲۹ دی ۱۴۰۲
اگر نمی خواهید روابط تیره شود دست بکار شوید و‌ تروریست های جیش الظلم را تحویل دهید در غیر اینصورت موشک دریافت می کنید و وقتی موشک دریافت کردید هند فکر می کند شما کشور ویرانی هستید و وقتی که بخواهید دباره‌مثلا کور تلافی کنید آنگاه باید خسارت خطوط لوله را بدهید از بنزین قاچاق مجانی که از نابخردی مسئولین دریافت می کردید و تمچنان می کنید خبری نخواهد بود . هر چه دست روی دست گذاشتیم و به شما مهر محبت کردیم‌ کافیه . شما قدر همسایه با سخاوتی مثل ایران را نمی دانید ایرانی به شما خدمت می کند در عوض تروریست و گدا تحویل می گیرد . دیگر کافی است .
United States of America
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۹ دی ۱۴۰۲
آفرین خودتونو همینطوری توجیه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۹ دی ۱۴۰۲
پاکستان انسان مظلوم کشتی، بچه کشتی، رصد اطلاعاتی دارید شما، چند بار از مقامات ایران برای شما پیام دادن که لانه ی موش‌های جیش الظلم در خاک شماست چه کردید!!!
اگر درست وقایع عالم را می‌دید که بمب اتم نمیساختید
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۱۸:۰۹ ۲۹ دی ۱۴۰۲
درسته که در این حرکت پاکستان شیطنت ملیحی بود ولی بهرحال ما بی خبر زدیم اونم بی خبر زد ، شاید ما هم جای اونا بودیم همین کارو میکردیم ،اینکه با پهباد زد خودش نشانگر همه چیه ،،
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۰۰ ۳۰ دی ۱۴۰۲
داداش، ایران با دولت پاکستان توافق کرده بود ولی این کشور مث لبنان گروه ههای مستقل هم داره که خودسر عمل می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۹ دی ۱۴۰۲
کار رو به کجا رسوندین که این عفب مونده ها هم برای ایران آدم شدن . پاکستان ... معلوم نیست چند تا کشور شاخ در آوردن که این عقب مونده ها که توی کشورشون هنوز حمام اختراع نشده به ایران حمله کردن . دارین برای آمریکا و ناتو شاخ و شونه می کشید بعد پاکستان به خودش اجازه میده به ایران حمله کنه . کاملا معلومه چقدر هراس به دل دشمنا افتاده و جرات نمی کنن چپ به ایران نگاه کنن
Iran (Islamic Republic of)
مسترپلنوببین،گول نخور
۱۷:۴۹ ۲۹ دی ۱۴۰۲
ما هم نمیخواهیم با کشوری مخصوصا کشورهای همسایه روابط بدی داشته باشیم،پس بیایین توافق مبارزه مشترک با تروریسم امضاء کنیم
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۷:۴۰ ۲۹ دی ۱۴۰۲
قبول کنیدبدون اطلاع طرفین نبایدحمله می شد...۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۹ دی ۱۴۰۲
پاکستان خودش تروریسته چه جوری ادعا داره که تروریست‌ها رو مورد حمله قرار داده مگه میشه کسی خودش بزنه
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۷:۲۰ ۲۹ دی ۱۴۰۲
بسم رب الشهدا و الصدیقین : ای دولت خبیث جنایتکار خودفروخته پاکستانی که دستتان برای ریسیدن به اهداف کثیفتان در داخل پاکستان و دیگر کشورهای اسلامی با تروریست‌های خبیث جیش الظلم و داعش در یه کاسه است بدانید آگاه باشید به تسلیحات اتمی هسته ایتان ننازید به موقع و در وقت مناسبش پاسخ سخت کوبنده قاطعانه ایی شما دولت پاکستان خودفروخته آمریکایی دریافت خواهید کرد شما خون پاک مظلومان بی گناهان مردمان زنان کودکان روستا نشین بلوچستان و گلزار شهدای کرمان ایران اسلامی را بر زمین ریختید به ناحق و ناجوانمردانه آنان را شهید کردید ولی ایران اسلامی یه مشت تروریست حرامزاده حرام لقمه جنایتکار را با اشراف اطلاعاتی هدف قرار داد نابودشان کرد منتظر پاسخ کوبنده همه جانبه از سوی ایران اسلامی باشید بی شرفهای بی غیرتهای بدعت گذار در دین اسلام ناب محمدی ص شما از دین اسلام ناب محمدی ص خروج کردید و به اسلام آمریکایی گرویده اید اگر نه سالها قبل خودتان تروریست‌های داخل کشورتان را نابودشان کرده بودید ای موذیان خبیث جنایتکار. افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااد حالا برو دو تا روشن شید . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۹ دی ۱۴۰۲
ایران به گروهک تروریستی جیش الظلم حمله کرده است/ ارتش پاکستان جنایتکار هم به مردم مظلوم سراوان ایران حمله کرده است شرم آور و تاسف بار است.
سپاه به گروهک تروریستی جیش الظلم حمله کرده است/ ارتش پاکستان جنایتکار هم به مردم مظلوم سراوان ایران حمله کرده است شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۳۰ دی ۱۴۰۲
برو تو همون خوابی که هستی بمون. سطح اطلاعاتت چقدره برادر!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۷:۰۸ ۲۹ دی ۱۴۰۲
بسم رب الشهدا و الصدیقین : ای دولت مردان خبیث جنایتکار خودفروخته پاکستانی که دستتان برای ریسیدن به اهداف کثیفتان در داخل پاکستان و دیگر کشورهای اسلامی با تروریست‌های خبیث جیش الظلم و داعش در یه کاسه است بدانید آگاه باشید به تسلیحات اتمی هسته ایتان ننازید به موقع و در وقت مناسبش پاسخ سخت کوبنده قاطعانه ایی شما دولت پاکستان خودفروخته آمریکایی دریافت خواهید کرد شما خون پاک مظلومان بی گناهان مردمان روستا نشین بلوچستان ایران را بر زمین ریختید به ناحق و ناجوانمردانه آنان را شهید کردید ولی ایران اسلامی یه مشت تروریست حرامزاده حرام لقمه جنایتکار را با اشراف اطلاعاتی هدف قرار داد نابودشان کرد منتظر پاسخ کوبنده همه جانبه از سوی ایران اسلامی باشید بی شرفهای بی غیرتهای بدعت گذار در دین اسلام ناب محمدی ص شما از دین اسلام ناب محمدی ص خروج کردید و به اسلام آمریکایی گرویده اید اگر نه سالها قبل خودتان تروریست‌های داخل کشورتان را نابودشان کرده بودید ای موذیان خبیث جنایتکار. افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااد حالا برو دو تا روشن شید . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۹ دی ۱۴۰۲
غلط کردی
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۱۶:۵۴ ۲۹ دی ۱۴۰۲
شما مال این حرفا نیستید که با ایران بخاید تنش ایجاد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۹ دی ۱۴۰۲
اول اینکه این حمله پاکستان ب ایران حمایت قاطع پاکستان از تروریست ها بر ضد ایران هست واقدام متناست ایران در این رابطه را می طلبد
دوم اینکه باید دیوار بتی در مرز بکشید و مین ریزی وسیع در دو طرف مرز انجام دهید و با پهپاد و تجهیزات کنترلی اجازه ی نزدیکی هیچ جنبده ای را ب نزدیکی مرز ندهید و هرکی نزدیک مرز شد رو بدون هیچ ترحمی ب رگبار ببندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۹ دی ۱۴۰۲
پس چرا چند دهه میگذاری از خاک تان بیان مردم بقتل برسانن برگردن پیشتان... شد حق همسایگی. ...که یکطرفست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۹ دی ۱۴۰۲
بزرگترین گدای جهان میگه کار به کار ما نداره
اون ۱۸ میلیارد دلار بدهی گازی رو بده

کسی که بزرگترین صادرکننده گدا.راننده تاکسی.حمال و سرباز به جهانه بیخود میکنه در مورد ایران نظر میده
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۶:۲۷ ۲۹ دی ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : دولت پاکستان داره از این تروریستها برای اهداف سیاسی داخلیش و خارجیش منفعتهای کلانی برده می برد دولت پاکستانی‌ها با موذی بازی کاملا از امکان مختلف این تروریستها خبر داشته و دارند این تروریست‌ها دورا دور مورد حمایت دولت پاکستان بوده هستند برای اهداف سیاسی داخلی خارجیشان برای ضربه زدن به اهداف مختلفشان در ایران اسلامی و اینگونه همیشه وانمود کردند که آنان هم از تروریستها دل خوشی ندارند و می خواهند نابودشان کنند و این دروغی کاملا دیپلماسی و سیاسی برای فریفتن افکار عمومی داخلی پاکستان عوام فریبی می کند ولی واقعیت چیز دیگریست
Iran (Islamic Republic of)
بمانی
۱۶:۲۶ ۲۹ دی ۱۴۰۲
دو روز دیگه که یه بلای طبیعی پاکستان را بگیرد ،دولت ایران زودتر از همه به کمک میرود...
وقتی هلال احمر ایران به کمک پاکستان میرود دولت پاکستان به مردمش میگه ما با ایران قرارداد داریم که برای امداد بیاد ...
تمام روابط را قطع کنید و مرز را دیوار بزنید
Iran (Islamic Republic of)
Bm20
۱۶:۱۸ ۲۹ دی ۱۴۰۲
سلام
ما می‌خواهیم تنش زیاد شود ...تمام روابط اقتصادی سیاسی با پاکستان باید قطع شود ...
اگر زلزله یا سیلی در پاکستان شد ،وای به حال دولت ایران اگر به کمک‌شان برود ...اینها را باید بزاری از گشنگی بمیرند ،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۹ دی ۱۴۰۲
هندوستان داره به سمت پاکستان خودش لشکر کشی میکنه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۹ دی ۱۴۰۲
پس چرا پا را از مرحله حرف و سخن جلوتر نمی برید؟ تیمی مشترک بابت مبارزه ترویستی در مرزبانی ها معرفی کنید تا با تیم ایران رصد کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۹ دی ۱۴۰۲
که ارتش وحشی پاکستان جنایتکار لانه‌های تروریست‌ها را در استان سیستان و بلوچستان ایران هدف قرار نداده است. و فقط مردم مظلوم را بمباران و قتل عامل کرده است. لانه‌های تروریست‌ها مورد حمایت اسلام آباد و مزدوانشان در خاک پاکستان و نه استان سیستان و بلوچستان ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۹ دی ۱۴۰۲
حالا که مجبور به حمله به لانه تروریستا شدیم و در بوق وکرنای دوست و دشمن شد بهتر است بدون تعارف اولویت روابط به روشن شدن جایگاه این گروه دستنشانده و جنایتکاریش و تاثیر آن بر روابط آینده باشند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۳۷ ۲۹ دی ۱۴۰۲
وحشی‌گری اول از ایران بوده. بدون هماهنگی به خاک یه کشور دیگه موشک پرتاب میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۹ دی ۱۴۰۲
هر وقت ایران مقر تروریست‌ها رو در خارج از کشور موشک باران می‌کنه ، باید تا چند مدت هم تحرکات نظامی اون کشور رو زیر نظر بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۹ دی ۱۴۰۲
پاکستان
تروریست دولتی!!!
و
تروریست پرور...!!!!!
با دیدن دلار،،، غش و ضعف می‌کنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۹ دی ۱۴۰۲
حیثیتی که به لجن کشیدید با این مزخرفات بر نمیگرده،
آب قطع بود باید همون موقع فکرشو میکردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۹ دی ۱۴۰۲
حمله موشکی ایران به پایگاه‌های گروه تروریستی جیش العدل در پاکستان بوده است.
ولی اما حملات نظامی ارتش وحشی پاکستان جنایتکار به شهر سراوان استان سیستان و بلوچستان بمباران و قتل عام مردم مظلوم بوده است.
این رفتار شرم‌آور است/ دولت پاکستان باید از ایران عذرخواهی رسمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۴۹ ۲۹ دی ۱۴۰۲
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان:
‌نمی‌خواهیم اختلافات با ایران تشدید شود

شما پاکستانی ها به تروریست ها جا، مکان، مقر فرماندهی، خودرو، موتور سیکلت، میدان تیر، آب، غذا، انواع و اقسام تجهیزات جنگی و ماهواره‌ای با طعم دلارهای آمریکایی و سعودی در اختیارشون قرار دادید تا مردم و قوای نظامی کشور اسلامی ایران را ترور و فضای داخل ایران را متشنج کنند.

قطعاً پاکستان با نگاه تجزیه طلبانه برای تصاحب استان سیستان و بلوچستان ایران داره با سایر دستگاه های جاسوسی مثل؛ سیا، موساد، ام آی سیکس و هر کوفت زهر مار دیگری همکاری می کنه و الا باید از خداش باشه که ایران تروریست ها را داخل خاک پاکستان تار و مار کرد‌.
Netherlands
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۹ دی ۱۴۰۲
خب ایران اگه قطع رابطه نکنه یا کاری جدی انجام نده پاکستان هر ماه موشک میفرسته
Iran (Islamic Republic of)
پاکستان شریک جرم تروریست هاست
۱۵:۳۳ ۲۹ دی ۱۴۰۲
پاکستان شریک جرم تروریست هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۹ دی ۱۴۰۲
آبرومون رفت دیگه ، ابوهتمون ریخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۹ دی ۱۴۰۲
امید وارم که ما رابطه مون با هند رو قوی‌تر کنیم یک رابطه ای که بیشتر از دوستی و برادری باشد و از اون به جای موشک علیه شما استفاده کنیم، ما ایرانیها خواهان دوستی و برادری با هند هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۹ دی ۱۴۰۲
ایران در دو جنگ مهم از پاکستان حمایت کرده است/ ولی اما متأسفانه دولت پاکستان و هم ارتش پاکستان هر دو به ایران اهانت و خیانت کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۹ دی ۱۴۰۲
که ارتش وحشی پاکستان جنایتکار لانه‌های تروریست‌ها را در استان سیستان و بلوچستان ایران هدف قرار نداده است.
و فقط مردم مظلوم را بمباران و قتل عامل کرده است.
لانه‌های تروریست‌ها مورد حمایت اسلام آباد و مزدوانشان در خاک پاکستان و نه استان سیستان و بلوچستان ایران
Iran (Islamic Republic of)
یا هو
۱۵:۲۴ ۲۹ دی ۱۴۰۲
چرا یه احمق کاری میکنه که یه افتضاح به بار بیاد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۹ دی ۱۴۰۲
تمومی پاکستانیها را از ایران بیرون کنین شبراز وعسلویه بوشهر وخیلی شهرهای این پر شده از پاکستانیهای که قاچاقی وارد ایران شده زاباله گرد یا تکردیگردی یا دزدی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۲۲ ۲۹ دی ۱۴۰۲
این ممتاز بلوچی شکر زیر پتویی خورده و جد و آبادش .دولت و ارتش پاکستان خیلی وقیحانه بارها از حسن همجواری ما سو استفاده کرده اند والان هم همینطور .اونها تمام روابط و دیدارها را قطع کردن و یکشبه به خاک ما حمله کردن .غیرت ندارن همه کسانی که سوخت قاچاق میکنند به پاکستان و دولتمردانی که مرز دو قارون را نبستن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۹ دی ۱۴۰۲
و این در حالی است که حمایت ارتش پاکستان جنایتکار از تروریست ها 100 درصد فقط موجب نا امنی در استان سیستان و بلوچستان ایران شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۹ دی ۱۴۰۲
ارتش وحشی پاکستان جنایتکار ثابت کرد و نشان داد که بطوری علنی و مستقیم از گروهک تروریستی جیش الظلم همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۹ دی ۱۴۰۲
پاکستان عراق نیست..
آخرین اخبار