استاندار بوشهر:

۲۷۰۰ واحد نیروگاه خورشیدی در استان بوشهر ایجاد می‌شود

محمدی زاده گفت: ۲۷۰۰ واحد نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در استان ایجاد می‌شود.

احمد محمدی زاده در نشست شورای اداری شهرستان دشتی اظهار داشت: در استان کار‌های خوبی انجام شده که در راستای تأکیدات منویات مقام معظم رهبری است.

استاندار بوشهر افزود: دشتی از شهرستان‌های مهم است و مرکز علم و عالم پرور بوده و در دفاع مقدس دین خود را به نظام ادا کرده است.

محمدی زاده ادامه داد: این شهرستان در تأمین سرمایه‌های انسانی استان نقش بسزایی دارد به طوری که نقش مدیران دشتی در سطح استان برجسته است.

وی بیان کرد: از وحدت و همدلی بین مدیران در شهرستان تقدیر می‌کنم که این موفقیت‌ها را مدیون این هم افزایی‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه باید کار در شهرستان شتاب بگیرد، گفت: اثر ارتباط با مردم برای مدیران در شکوفایی و رشد آن‌ها اثر گذار است.

استاندار بوشهر بیان کرد: سرکشی از پروژه‌ها با هدف رفع مشکلات آن‌ها انجام می‌شود و دیدار با نخبگان در دستور کار قرار دارد و صحبت‌های آن‌ها را می‌شنویم.

وی گفت: عملکرد شهرستان در ساخت مسکن مطلوب است که جای تقدیر است. محمدی زاده خاطر نشان کرد: مزیت‌های اصلی شهرستان کشاورزی است که ظرفیت قابل توجهی در آن است و سد دشت پلنگ می‌تواند کشاورزی را شکوفا‌تر کند.

وی ادامه داد: بازرگانی در لاور ساحلی شکل گرفته باید بیشتر توسعه یابد و بازارچه مرزی در شهرستان احداث شود که به اقتصاد مردم و مسافرین کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه در کنار معدن که یکی از ظرفیت‌های خوب شهرستان است کار‌های خوبی شکل گرفته است، افزود: ۲ هزار و۷۰۰ واحد نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در استان احداث می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.