دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: افرادی که در برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخاباتی تیراندازی کرده بودند بازداشت و سلاح آن‌ها توقیف شد.

سید علی ملک‌حسینی با اشاره به اینکه سلامت انتخابات مورد تاکید دستگاه قضایی است، گفت: ۱۰۰ صفحه مربوط به لیدر‌های نامزد‌های انتخاباتی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغات زودهنگام می‌کردند، تذکرات لازم داده شد.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین به سایت‌های خبری که با برگزاری نظرسنجی فضای استان را مشنج کرده بودند نیز تذکر دادیم.
 
وی عنوان کرد: با پایش فضای مجازی مستندات دو مورد تیراندازی در برنامه‌های نامزد‌های انتخاباتی مشاهده شد که افراد شناسایی و بازداشت و اسلحه‌های آن‌ها که مجاز بودند نیز توقیف شد .
 
ملک‌حسینی با اشاره به اینکه متاسفانه استفاده از سلاح در هفته گذشته منجر به مرگ دهیار لنده‌ای در مراسم عروسی شد، افزود: در بحث استفاده از سلاح با افراد در هر جایگاه و مقامی که باشند تعارف نداریم و به صورت قانونی برخورد می‌شود. 
 
وی بیان کرد: شعبه ویژه‌ای در همین خصوص تشکیل شده و به دومین مورد استفاده از سلاح در برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخاباتی رسیدگی شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۹ دی ۱۴۰۲
متاسفانه ما طی 30 سال اخیر غول‌های درست کردیم به اسم بخش خصولتی که دیگه نظام نمیتونه آنها را کنترل کند در حقیقت ما به دام نفوذ انگلیسی ها افتادیم و این طرح انگلیسی را آنها پیاده کردند یک آمار بگیرید ببنید چقدر این هیات مدیره ها دوتابعیتی هستند و چه تعداد اونها خانواده شون کلا خارج رفتن تا بفهمید که دشمن چه کرده با ما به اسم واگذاری ها هدفمند
Netherlands
Bm20
۱۲:۵۸ ۲۹ دی ۱۴۰۲
سلام
متأسفانه در کهگیلویه و بویراحمد بعضی افراد خلافکار با نفوذ و .... موفق شدند افرادی مرتبط با خودشون را جذب نیروی انتظامی کنند.. نیروی انتظامی این استان نیاز به پالایش اساسی دارد..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۹ دی ۱۴۰۲
اگر یکار مثبت کرده باشین همینه هر ساله شاهد هستیم تو جشنهای عروسی همچین افرادی تیرندازی میکنن ورعب وحشت رو بوجود میاورن باید این رسم از تمام مجالس برچیده بشه
Iran (Islamic Republic of)
مارادو
۱۱:۵۰ ۲۹ دی ۱۴۰۲
تبلیغات انتخاباتی مگر شروع شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۹ دی ۱۴۰۲
به به این نماینده ای با طرفدارانش با اسلحه کشی میخواد رای بیاره ببین دیگخ چی از اب در میاد اینها قراره فردا بشن نماینده یه ملت هر چند yjc این نظرات مردمو پخش نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۹ دی ۱۴۰۲
بخوان متن را نوشته اسلحه آنهاییکه مجاز بود پس چه کسانی سلاح مجازدارند؟ آنهاییکه ازمابهتران هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۹ دی ۱۴۰۲
کهکیلویه و بویر احمد!!! داشتن اسلحه را فخر و سروری می دانند !
Iran (Islamic Republic of)
جان به لب
۱۳:۱۰ ۲۹ دی ۱۴۰۲
البته داشتن سلاح عیب که نیست ،در فرامین دینی و تاریخی سفارش هم شده،ولی نحوه استفاده مهم هستش،کهگیلویه و بویر احمد مردمی بسیار مهمان نواز و خونگرم هستند،و از زمان‌های نه چندان دور تمام این سرزمین عشایر بوده اند و جنگجو و مهربان، لذا داشتن اسلحه از قبل رسم بوده و ادامه دار است.پس خورده نگیرید،در ضمن در زمان جنگ تحمیلی به نسبت جمعیت بیشترین شهید را تقدیم ایران کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
??
۱۴:۰۲ ۲۹ دی ۱۴۰۲
عاقلان دانند فخرایران فرهنگ. ادب. مقاومت. مهمان‌نوازی است